Twoje zadania Regularne przygotowywanie kluczowych raportów finansowych, takich jak miesięczne zestawienia przychodów czy analiza rachunku wyników, zgodnie z międzynarodowymi standardami grupowymi, stanie się jednym z Twoich głównych zadań, Uczestnictwo w planowaniu budżetów rocznych oraz...
Główny zakres obowiązków: współpraca przy sporządzaniu rocznych planów gospodarczych spółki i raportów dotyczących ich realizacji oraz projekcji wieloletnich; współpraca przy sporządzaniu wniosków taryfowych dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Zarządzanie procesami finansowymi oraz kontrola procesów operacyjnych pod kątem zgodności, dokumentacji projektowej, technicznej i finansowej w obszarze projektów realizowanych na rzecz klientów; Wsparcie w prowadzeniu ewidencji, dokumentacji i rozliczeniu oraz raportowaniu danych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 200 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Jeśli posiadasz umiejętności analityczne, jesteś osobą skrupulatną, szukającą ciekawych wyzwań zawodowych z zakresu finansów publicznych i lubisz pracować z ludźmi to szukamy właśnie Ciebie! Zakres obowiązków: bieżące sprawdzanie zgodności otrzymywanych faktur z umowami i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Wdrażanie usprawnień procesów finansowych; Zapewnienie przestrzegania polityk i aktualizacji systemów o bieżące dane; Zarządzanie rejestrem zakupów: Nadzór nad zamówieniami i lokalnymi działaniami; Wsparcie w budżetowaniu, prognozowaniu i analizie danych;...
Na co dzień w naszym zespole:analizujesz i weryfikujesz potrzeby kosztowe zgłaszane do projektu planu finansowego przez komórki/ jednostki w Obszarze,przygotowujesz projekt planu finansowego w zakresie poziomu kosztów oraz nośników dla Obszaru,monitorujesz realizację planu kosztów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania: Koordynacja działań między polskim oddziałem a zarządem w Niemczech; Kontrola i optymalizacja procesów pracy między działami; Mentoring i wsparcie dla zespołu; Rozwijanie wewnętrznych narzędzi firmowych; Audyt umów komercyjnych oraz administracyjnych; Tworzenie raportów dla zarządu;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Kluczowe zadania: Opracowanie i utrzymanie narzędzia do kalkulacji kosztów i cen; Analiza czynników kosztowych i identyfikacja możliwości optymalizacji; Wsparcie w integracji narzędzia z planem finansowym; Przeprowadzanie analiz scenariuszowych i doradztwo strategiczne w oparciu o wyniki;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Kluczowe zadania: Opracowanie i utrzymanie narzędzia do kalkulacji kosztów i cen; Analiza czynników kosztowych i identyfikacja możliwości optymalizacji; Wsparcie w integracji narzędzia z planem finansowym; Przeprowadzanie analiz scenariuszowych i doradztwo strategiczne w oparciu o wyniki;...
Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji cen transferowych i deklaracji TPR. Analiza treści umów, porozumień, aneksów pod kątem eliminacji ryzyka podatkowego, a także identyfikacji obowiązków podatkowych w obszarze cen transferowych. Przygotowanie analiz porównawczych i analiz...
Specjalista ds. Kontrolingu / Analityk ds. Kontrolingu
Specjalista ds. Kontrolingu / Analityk ds. Kontrolingu
DOMAX SPÓŁKA Z O.O.
pomorskie, Łężyce koło Gdyni
praca stacjonarna
2513 dni temu
Firma Domax to największy polski producent okuć metalowych oraz złącz ciesielskich. Szeroką ofertę produktową oraz historię firmy można poznać pod adresem www.domax.com
Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Kontrolingu / Analityk ds. Kontrolingu
Miejsce pracy: Łężyce koło Gdyni
Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za wspieranie procesów decyzyjnych poprzez przygotowanie, kontrolę i analizę danych przedsiębiorstwa.
Zadania:
Przygotowywanie raportów, analiz i sprawozdań dla zarządu i kierownictwa;
Bieżąca analiza danych operacyjnych firmy oraz kontrola wyceny w systemie ERP;
Analiza kosztów i ocena efektywności przedsiębiorstwa;
Wsparcie w rozwoju i rozbudowie obecnych narzędzi analitycznych w firmie.
Od kandydatów oczekujemy:
Wykształcenia wyższego - preferowane kierunki to ekonomia, finanse i rachunkowość;
Rocznego doświadczenie w dziale kontrolingu, finansowym lub analitycznym;
Znajomości zasad rachunkowości zarządczej i finansowej;
Biegłej obsługi komputera - w tym programów analitycznych - ze szczególnym uwzględnieniem arkusza kalkulacyjnego MS Excel (na poziomie zaawansowanym);
Doświadczenie w pracy z systemami klasy ERP, BI lub hurtownią danych;
Znajomości języka SQL będzie dodatkowym atutem;
Zdolności analitycznych, sumienności i odpowiedzialności.
Stawiamy na:
Otwartość oraz chęć dalszego rozwoju własnych umiejętności;
Samodzielność, dociekliwość i rzetelność w zakresie wykonywania powierzonych zadań.
Oferujemy:
Pracę w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku;
Narzędzia, szkolenie i wsparcie w zakresie powierzonych obowiązków,
Samodzielne stanowisko;
Atrakcyjne wynagrodzenie;
Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub współpracę B2B.
Twoje zadania Regularne przygotowywanie kluczowych raportów finansowych, takich jak miesięczne zestawienia przychodów czy analiza rachunku wyników, zgodnie z międzynarodowymi standardami grupowymi, stanie się jednym z Twoich głównych zadań, Uczestnictwo w planowaniu budżetów rocznych oraz...
Główny zakres obowiązków: współpraca przy sporządzaniu rocznych planów gospodarczych spółki i raportów dotyczących ich realizacji oraz projekcji wieloletnich; współpraca przy sporządzaniu wniosków taryfowych dla zbiorowego zaopatrzenia w wodę i zbiorowego odprowadzania ścieków;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Obowiązki: Zarządzanie procesami finansowymi oraz kontrola procesów operacyjnych pod kątem zgodności, dokumentacji projektowej, technicznej i finansowej w obszarze projektów realizowanych na rzecz klientów; Wsparcie w prowadzeniu ewidencji, dokumentacji i rozliczeniu oraz raportowaniu danych...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 6 000 - 7 200 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Jeśli posiadasz umiejętności analityczne, jesteś osobą skrupulatną, szukającą ciekawych wyzwań zawodowych z zakresu finansów publicznych i lubisz pracować z ludźmi to szukamy właśnie Ciebie! Zakres obowiązków: bieżące sprawdzanie zgodności otrzymywanych faktur z umowami i...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Zakres obowiązków: Wdrażanie usprawnień procesów finansowych; Zapewnienie przestrzegania polityk i aktualizacji systemów o bieżące dane; Zarządzanie rejestrem zakupów: Nadzór nad zamówieniami i lokalnymi działaniami; Wsparcie w budżetowaniu, prognozowaniu i analizie danych;...
Na co dzień w naszym zespole:analizujesz i weryfikujesz potrzeby kosztowe zgłaszane do projektu planu finansowego przez komórki/ jednostki w Obszarze,przygotowujesz projekt planu finansowego w zakresie poziomu kosztów oraz nośników dla Obszaru,monitorujesz realizację planu kosztów...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
3 dni
Zadania: Koordynacja działań między polskim oddziałem a zarządem w Niemczech; Kontrola i optymalizacja procesów pracy między działami; Mentoring i wsparcie dla zespołu; Rozwijanie wewnętrznych narzędzi firmowych; Audyt umów komercyjnych oraz administracyjnych; Tworzenie raportów dla zarządu;
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Kluczowe zadania: Opracowanie i utrzymanie narzędzia do kalkulacji kosztów i cen; Analiza czynników kosztowych i identyfikacja możliwości optymalizacji; Wsparcie w integracji narzędzia z planem finansowym; Przeprowadzanie analiz scenariuszowych i doradztwo strategiczne w oparciu o wyniki;...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat aplikuj szybkoaplikuj bez CV
7 godz.
Kluczowe zadania: Opracowanie i utrzymanie narzędzia do kalkulacji kosztów i cen; Analiza czynników kosztowych i identyfikacja możliwości optymalizacji; Wsparcie w integracji narzędzia z planem finansowym; Przeprowadzanie analiz scenariuszowych i doradztwo strategiczne w oparciu o wyniki;...
Zakres obowiązków: Przygotowanie dokumentacji cen transferowych i deklaracji TPR. Analiza treści umów, porozumień, aneksów pod kątem eliminacji ryzyka podatkowego, a także identyfikacji obowiązków podatkowych w obszarze cen transferowych. Przygotowanie analiz porównawczych i analiz...