Dla naszego Klienta, międzynarodowej firmy z branży motoryzacyjnej, poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. kontroli wewnętrznej
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Udział w identyfikacji oraz ocenie ryzyka we wszystkich obszarach działalności firmy (Polska, Litwa, Łotwa, Estonia, Finlandia),
- Przygotowanie krótko i długofalowych planów kontroli wewnętrznej,
- Tworzenie procedur,
- Sporządzanie sprawozdań z przeprowadzonych kontroli zawierających ustalenia, wnioski, a także dalsze rekomendacje;
- Monitorowanie wdrażania rekomendacji i zaleceń,
- Przeprowadzanie postępowań wyjaśniających w ramach działań związanych z prowadzonym audytem,
- Współpraca z kierownictwem lokalnym, regionalnym i globalnym w zakresie komunikowania wyników kontroli, zidentyfikowanych ryzyk i zaleceń,
Wymagania:
- Minimum 3 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku,
- Preferowane doświadczenie w audytach (mile widziane doświadczenie zdobyte w firmach z "Wielkiej Czwórki")
- Doświadczenie w pracy z zespołami lokalnymi, regionalnymi i globalnymi,
- Umiejętności analityczne i wnikliwość,
- Znajomość wdrożeń systemów ERP i księgowych (SAP) będzie mile widziane,
- Wielozadaniowość i umiejętność radzenia sobie z konfliktami,
- Umiejętność pracy pod presją czasu,
- Umiejętności negocjacyjne i organizacyjne,
- Zorientowanie na szczegóły - umiejętność skupienia się na małych szczegółach, patrzenie z szerszej perspektywy,
- Proaktywność,
- Uczciwość, transparentność i cierpliwość, elastyczność,
- Biegła znajomość języka angielskiego.
Oferujemy:
- Pracę w dużej organizacji z branży motoryzacyjnej
- Możliwość pracy w środowisku międzynarodowym (rola regionalna)
- Szansę na rozwój zawodowy i podwyższanie kwalifikacji zawodowych
- Atrakcyjne warunki zatrudnienia adekwatne do posiadanych umiejętności