Specjalista ds. Kontroli i Serwisu
Miejsce pracy: Gdynia
Osoba na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za zapewnienie obsługi posprzedażowej inwestycji wynikającej z obowiązujących przepisów dot. gwarancji i rękojmi oraz realizowanie wewnętrznych kontroli jakościowych.
Twój zakres obowiązków
- przyjmowanie, rejestrowanie i weryfikowanie pod względem zasadności usterek ujawnionych w trakcie odbiorów, w okresie gwarancji i w ramach rękojmi;
- ustalanie zakresu odpowiedzialności wykonawcy i występowanie z wnioskami o zgodne z umowami usuwanie usterek i wad wraz z kontrolą prowadzonych prac;
- przygotowywanie zleceń na usunięcie zgłoszonych usterek i wad wraz z dopilnowaniem stosownej odpowiedzialności materialnej wykonawcy odpowiedzialnego za ujawnione usterki;
- weryfikowanie poprawności wystawianych faktur za prace mające na celu usuwanie usterek i wad, bieżące kontrolowanie stanu wykorzystania kaucji gwarancyjnych wykonawcy;
- uczestniczenie w cyklicznych przeglądach osiedli w celu kontrolowania stanu technicznego obiektów oraz oceny funkcjonalności zastosowanych rozwiązań projektowych w trakcie eksploatacji nieruchomości;
- sporządzanie bieżących i okresowych raportów;
- wykonywanie przedsprzedażowej kontroli nieruchomości pod względem zgodności z przepisami budowlanymi, standardami i procedurami firmy;
- koordynowanie prawidłowości przygotowania lokalu do przekazania Klientowi wraz z jego wydaniem.
Nasze wymagania
- wykształcenie wyższe techniczne, preferowany kierunek budownictwo lub pokrewne;
- minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku;
- praktyczna znajomość przepisów techniczno-budowlanych;
- umiejętność prowadzenia korespondencji i sporządzania dokumentacji biurowej;
- kreatywność oraz umiejętność samodzielnego rozwiązywania nietypowych problemów i poszukiwania nowych rozwiązań;
- znajomość programów AutoCAD, MS Office;
- dobra organizacja pracy własnej, umiejętność ustalania priorytetów;
- inicjatywa w działaniu oraz poczucie odpowiedzialności;
- prawo jazdy kat. B.
Wybranym kandydatom oferujemy
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontraktu B2B w firmie o ustabilizowanej pozycji na rynku;
- możliwość rozwoju i nabywania nowych umiejętności, w tym możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w kursach i szkoleniach;
- dostęp do prywatnej opieki medycznej;
- dofinansowanie do kultury i sportu, wypłacane dwa razy w roku - w styczniu i lipcu;
- zadbamy o Twoje wdrożenie, będziesz pod opieką doświadczonego Specjalisty, który podzieli się z Tobą wiedzą i doświadczeniem.