Specjalista ds. kontraktowania

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
Warszawa
specjalista mid / senior / ekspert
pełny etat
umowa o pracę
praca stacjonarna
1 dzień temu
PARP działa na rzecz małych i średnich przedsiębiorstw, podnoszenia kwalifikacji kadr i kształtowania przyjaznego otoczenia biznesowego. Dzięki wsparciu Agencji firmy rozwijają działalność eksportową, wzorniczą, badawczo-rozwojową i wykorzystują w produkcji innowacje i nowoczesne technologie. Oferta PARP pozwala na kompleksową realizację projektów - od koncepcji po komercjalizację.
Specjalista ds. kontraktowania
Miejsce pracy: Warszawa
Nr ref.: 063/24/DPU_SK/GS
Główne obowiązki:

Realizacja zadań określonych dla Sekcji Kontraktowania II, w szczególności:

  • Przygotowywanie dokumentów niezbędnych w procesie kontraktowania oraz ich aktualizacja do zmieniających się przepisów;
  • Udział w ocenie pracy ekspertów uczestniczących w procesie oceny wniosków o dofinansowanie lub rozpatrywania środków odwoławczych oraz współpraca z ekspertami;
  • Udział w panelowym procesie naboru i oceny wniosków o dofinansowanie: 
    • prowadzenie paneli ekspertów w ramach Komisji Oceny Projektów,
    • ocena wniosków o dofinansowanie, w tym w ramach Komisji Oceny Projektów (KOP),
    • weryfikacja danych i dokumentów dostarczanych przez wnioskodawców,
    • bieżące wprowadzanie danych dot. prowadzonej oceny do Lokalnego Systemu Informatycznego (LSI),
    • przygotowywanie i prowadzenie korespondencji z wnioskodawcami.
  • Udział w przygotowywaniu list ocenionych projektów wraz z rekomendacją udzielenia bądź odmowy udzielenia dofinansowania ze środków Programów Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki (FENG) oraz Fundusze Europejskie dla Polski Wschodniej (FEPW);
  • Udział w procesie rozpatrywania środków odwoławczych;
  • Przygotowywanie wyznaczonych umów z beneficjentami;
  • Bieżące uzupełnianie i weryfikacja baz danych i systemów informatycznych danymi w zakresie realizowanych zadań;
  • Udział w opracowywaniu założeń do realizacji nowych lub modyfikacji istniejących instrumentów wsparcia dla przedsiębiorców, inicjowanie zmian przepisów w tym zakresie;
  • Udział w monitorowaniu wartości środków zakontraktowanych i wydatkowanych w ramach projektów oraz postępu rzeczowego i efektów projektów;
  • Udział w przygotowywaniu danych i dokumentów na potrzeby sprawozdawczości, monitorowania i ewaluacji projektów;
  • Przygotowywanie (m.in. we współpracy z innymi jednostkami organizacyjnymi PARP) i prowadzenie działań informacyjno-promocyjnych w zakresie wdrażanych działań, w tym w różnych formach wystąpień publicznych.
Wymagania konieczne:
  • Wykształcenie wyższe (minimum licencjat);
  • 2 lata doświadczenia zawodowego w zakresie wykonywania pracy biurowej (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty);
  • Znajomość systemów teleinformatycznych do elektronicznego zarządzania dokumentacją;
  • Podstawowa znajomość zasad rachunkowości;
  • Podstawowa znajomość prawa cywilnego (w zakresie umów cywilno-prawnych);
  • Podstawowa znajomość przepisów prawa regulujących wydatkowanie środków publicznych;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. A2 lub równoważnym;
  • Dobra obsługa aplikacji komputerowych (pakiet MS Office), w tym MS Excel na poziomie średniozaawansowanym;
  • Gotowość do podróży służbowych;
  • Gotowość do wystąpień publicznych.
Wymagania pożądane:
  • Wykształcenie wyższe magisterskie w dziedzinie: ekonomii, prawa lub pokrewnych, lub studia podyplomowe z ww. dziedzin;
  • Doświadczenie w pracy w administracji publicznej: 2 lata doświadczenia w pracy związanej z przygotowywaniem lub wdrażaniem programów / projektów (2 lata w przypadku specjalisty, 3 lata w przypadku starszego specjalisty, 5 lat w przypadku głównego specjalisty);
  • Doświadczenie w zakresie przygotowania postępowania o udzielenie zamówienia publicznego po stronie zamawiającego;
  • Znajomość systemu wdrażania funduszy strukturalnych;
  • Znajomość zasad pomocy publicznej;
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych;
  • Wiedza w zakresie sposobów i warunków świadczenia usług proinnowacyjnych, w tym znajomość środowiska instytucji otoczenia biznesu;
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 lub równoważnym;
  • Praktyczna znajomość ustawy Prawo Zamówień Publicznych (PZP);
  • Znajomość systemu MS Excel na poziomie zaawansowanym;
  • Czynne prawo jazdy kat. B.
Oferujemy:
  • umowę o pracę,
  • premię regulaminową,
  • prywatną opiekę medyczną,
  • grupowe ubezpieczenie na życie,
  • szkolenia,
  • atrakcyjną lokalizację,
  • wydarzenia integracyjne,
  • programy socjalne.

Aplikacje można składać również na adres: Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości ul. Pańska 81/83 00-834 Warszawa Kancelaria czynna od poniedziałku do piątku, w godzinach: 8.30-16.30.

Termin zgłoszeń: 29 grudnia 2024 r.

Inne informacje:

  • metody/techniki stosowane podczas rekrutacji: ocena formalna ofert oraz ocena merytoryczna. Ocena merytoryczna polega na sprawdzeniu wiedzy, doświadczenia zawodowego, kompetencji i umiejętności kandydatów i odbywa się podczas rozmowy kwalifikacyjnej, która może zostać poprzedzona włączeniem dodatkowych narzędzi selekcji (np. testów wiedzy, testów predyspozycji, kompetencji, assessment center),
  • oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data wpływu),
  • oferty osób niewybranych w ramach danej rekrutacji zostaną zniszczone komisyjnie.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.

Klikając w przycisk „Wyślij” zgadzasz się na przetwarzanie przez Polską Agencję Rozwoju Przedsiębiorczości z siedzibą w Warszawie (00-834), ul. Pańska 81/83 Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu. W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem biuro@parp.gov.pl.

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia), przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/eś wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji. Przewidywane kategorie odbiorców danych: pracownicy działu HR, kadra kierownicza decydująca o zatrudnieniu oraz dostawcy usług służących rekrutacji.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 3 miesięcy od daty zakończenia rekrutacji, a gdy wyraziłaś/eś zgodę na udział w przyszłych rekrutacjach przez okres 1 roku od daty złożenia aplikacji. W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem biuro@parp.gov.pl lub naszym Inspektorem Ochrony Danych pod adresem iod@parp.gov.pl. Każdemu przysługuje ponadto prawo do wniesienia skargi do Urzędu Ochrony Danych na niewłaściwe przetwarzanie jego danych.
Aplikuj teraz
 

Poznaj

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
ul.Pańska 81/83
00-834 Warszawa

Dlaczego warto?

Praca w PARP daje możliwość zdobywania doświadczenia w prestiżowych krajowych i międzynarodowych projektach. Dzięki polityce personalnej pracownicy mają możliwość optymalnego rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Dbamy o rozwój kompetencji, życzliwą atmosferę i budujemy przyjazne relacje zespołowe oparte na wzajemnym szacunku i zaufaniu.

Podobne oferty

  • Analityczka / Analityk ds. kontraktów it

    PKO Bank Polski   Warszawa, Chmielna 89    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Na co dzień w naszym zespole: zajmujemy się realizacją zadań w zakresie umów IT z uwzględnieniem umów outsourcingu EBA oraz postanowień DORA (w tym opiniowanie umów pod kątem formalno-prawnym i finansowym), monitorujemy umowy IT mające na celu zapewnienie ciągłości usług, badamy...
  • Specjalista ds. warunków kontraktowych i roszczeń / administracja roszczeń / obsługi kontraktów budowlanych

    Victor Energy Sp. z o.o.   Warszawa, Praga-Północ    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 dni
    Zakres kluczowych obowiązków: Analiza dokumentów kontraktowych celem opracowania roszczenia do kontrahenta lub odpowiedzi na roszczenia kontrahentów; Opracowanie wniosków o zmianę umowy, w tym zmianę terminu realizacji umowy lub zwiększenie wynagrodzenia umownego; Opracowywania odpowiedzi na...
  • Specjalista / Specjalistka w Wydziale Eksploatacji

    Polskie Koleje Państwowe S.A.   Kraków    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Na tym stanowisku będziesz odpowiedzialny(-a) m.in. za: Zawieranie, prowadzenie i aneksowanie umów na dostawę energii elektrycznej (umowy kosztowe) woj. małopolskie i podkarpackie, Aktualizowanie dokumentów i wyników rozliczeń energii elektrycznej, Prowadzenie analiz kosztów w zakresie...
  • Specjalista do spraw umów i przetargów

    PUH El Professional Mariusz Maszota   Kębłowo    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    20 godz.
    Twój zakres obowiązków: przygotowywanie dokumentacji przetargowej pod kątem zgodności z wymogami ustawy PZP; koordynowanie procesu składania ofert, monitorowanie ich terminów, składanie wyjaśnień, wymiana korespondencji, współpraca z działem prawnym; przygotowanie umów i zleceń z...
  • Prawnik w Zespole Umów

    Trakcja S.A.   Wrocław    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Twój zakres obowiązków Bieżące doradztwo i wsparcie Dyrekcji Kontraktów przy negocjowaniu warunków umów podwykonawczych oraz innych umów niezbędnych na potrzeby bieżącej realizacji Kontraktów. Opracowywanie warunków umów podwykonawczych oraz innych umów na potrzeby bieżącej...
  • Inspektor Działu Kontroli Dokumentacji Kredytowej i Zabezpieczeń

    BANK NOWY SPÓŁKA AKCYJNA   Poznań    praca stacjonarna   za 3 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    Twój zakres obowiązków: Kontrola i monitorowanie prawidłowości wprowadzonych do systemu zabezpieczeń i parametrów związanych z umowami kredytowymi, zgodnie z regulacjami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Ocena prawidłowości ustanowionych zabezpieczeń i parametrów umowy kredytowej....