Specjalista ds. kontaktu z placówkami medycznymi
Miejsce pracy: Szczecin
Coloplast tworzy produkty i świadczy usługi, które mają ułatwić życie osobom z bardzo osobistymi i intymnymi chorobami. Coloplast Business Centre to centrum usług wspólnych dla wszystkich spółek Coloplast na całym świecie. Naszą ambicją jest dostarczanie światowej jakości serwisu. Wspieramy naszą organizację globalnie w zakresie procesów: finansowych, podatkowych, IT, HR, administracji zamówień, marketingu, patentów i innych. Jeśli Twój profil jest odpowiedni i masz w sobie odpowiednią ilość ciekawości i ambicji, możesz być częścią tego ciekawego wyzwania.
O zespole
Stanowisko jest zlokalizowane w Coloplast Business Centre w Szczecinie, w ramach nowopowstałego zespołu US Direct Sales Support, które jest częścią Comfort Medical, spółki należącej do Coloplast.
Jako nowy pracownik będziesz częścią zespołu Comfort Medical wspierającego te same procesy, ale w dwóch lokalizacjach: Coral Springs, USA i Szczecin, CPBC. Zespół zlokalizowany w CPBC jest w fazie tworzenia, jeśli chodzi o strukturę, ulepszenia, kulturę, więc Twój wkład w tym zakresie będzie mile widziany. Ciągły kontakt, wymiana wiedzy i dzielenie się doświadczeniami z kolegami z Florydy - na to możesz liczyć!
O stanowisku
Masz niesamowitą okazję dołączyć do naszego rozwijającego się zespołu jako Specjalista ds. Kontaktu z placówkami medycznymi.
Żeby przybliżyć obowiązki, wyobraź sobie, że otrzymaliśmy receptę niezawierającą pełnych danych, w tym podpisu lekarza. Przesłaliśmy prośbę o uzupełnienie i wysyłkę faxem, jednak po 2 dniach dalej jej nie posiadamy w systemie. Twoim zadaniem będzie zadzwonienie do lekarza i upewnienie się, że fax został otrzymany oraz zapytanie o termin odesłania uzupełnionej recepty. Brzmi skomplikowanie? Wszystkiego Cię nauczymy!
Zakres obowiązków
- Organizowanie dokumentacji medycznej pacjentów
- Dodawanie dokumentów do bazy danych
- Sprawdzanie dokumentacji medycznej w celu upewnienia się, czy niczego nie brakuje
- Współpraca z gabinetami lekarskimi w celu skompletowania brakującej dokumentacji w ustalonym przedziale czasowym telefonicznie oraz za pomocą faxu
- Upewnianie się, że części składowe dokumentacji są odpowiednie, a dokumenty spełniają wymogi kontraktowe i prawne
- Uzupełnianie zgłoszeń poprzez wyjaśnianie potrzebnych informacji, dokonywanie tranzakcji, przekazywanie zgłoszeń w konkretnych przypadkach
- Dbanie, by dokumentacja pacjentów była aktualna
- Znajdowanie rozwiązań, które usprawnią pracę
- Komunikowanie się w efektywny sposób zarówno ze współpracownikami, jak i przełożonymi
Wymagania
- Doświadczenie w pracy z dokumentami lub w obsłudze klienta
- Umiejętność przejmowania inicjatywy oraz pracy samodzielnej
- Biegła znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie), poziom min. B2
- Gotowość do pracy w godzinach 14-22 pon-pt oraz na amerykańskim kalendarzu świąt
Oferujemy:
- Brak okresu próbnego - umowa na długi okres od samego początku
- Możliwość pracy z naszego biura w Szczecinie lub pracy hybrydowej
- Międzynarodowe środowisko pracy funkcjonujące w duchu kultury skandynawskiej
- Możliwość wykorzystywania znajomości języków obcych w codziennej pracy
- Fantastyczną atmosferę pracy pełną szacunku i partnerstwa
- Wewnętrzne szkolenia
- Wspaniałe imprezy firmowe,
- Prywatną opiekę medyczną
- Karty sportowe
- Dofinansowanie do posiłków
- Wczasy pod gruszą, okazjonalne bonusy
To nie wszystko, mamy dla Ciebie jeszcze więcej, jeśli będziesz pracował z biura!
- Nowoczesne miejsce pracy
- Brak "dress code'u"
- Pyszną kawę i świeże owoce
- Dofinansowanie do dojazdów do pracy
Poznaj
Coloplast Business Centre Sp z o.o.
Coloplast opracowuje produkty i dostarcza usługi ułatwiające życie osobom z dolegliwościami o bardzo osobistym charakterze. W Coloplast Business Centre świadczymy wsparcie z zakresu księgowości, IT, administracji zamówień, dokumentacji medycznej czy marketingu. Szukamy synergii pomiędzy tymi funkcjami dla tworzenia udoskonaleń i nowych możliwości.Wspierając codzienną pracę Coloplast na całym świecie, czynimy łatwiejszym życie naszych pacjentów.