Specjalista ds. Kontaktu z Klientem w Departamencie Windykacji Telefonicznej
Wrocław
Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za:
- telefoniczne nawiązywanie kontaktu z klientami banku,
- wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności,
- motywowanie klientów do zapłaty,
- realizowanie planów w zakresie kwot odzyskanych.
Jeśli jesteś zmotywowany do pracy z klientem i zainteresowany rozwijaniem nowych umiejętności, zapraszamy Cię do naszego zespołu. Doświadczenie w obsłudze Klienta jest mile widziane, ale jeżeli nie masz doświadczenia w tym obszarze – nie szkodzi ;-) nauczymy Cię wszystkiego, czego będziesz potrzebować.
Dołącz do nas, a otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pół lub cały etat),
- wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
- pracę w energicznym i ambitnym zespole,
- pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
Nasza praca została zauważona i doceniona
w prestiżowych rankingach:
w prestiżowych rankingach:
Dołącz do
naszego zespołu!
naszego zespołu!
z dopiskiem P/OWD/NT/08/2019