poszukuje kandydatów / kandydatek na stanowisko:
Specjalista ds. Kontaktu z Klientem w Departamencie Windykacji Telefonicznej
Miejsce pracy: Wrocław
Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za:
- telefoniczne nawiązywanie kontaktu z klientami banku,
- wyjaśnianie przyczyn opóźnień w zakresie płatności,
- motywowanie klientów do zapłaty,
- realizowanie planów w zakresie kwot odzyskanych.
Jeśli jesteś zmotywowany do pracy z klientem i zainteresowany rozwijaniem nowych umiejętności, zapraszamy Cię do naszego zespołu. Doświadczenie w obsłudze Klienta jest mile widziane, ale jeżeli nie masz doświadczenia w tym obszarze – nie szkodzi nauczymy Cię wszystkiego, czego będziesz potrzebować.
Dołącz do nas, a otrzymasz:
- stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę (pół lub cały etat),
- wynagrodzenie podstawowe + system premiowy,
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatnej opieki medycznej oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
- samodzielne stanowisko pracy, wspierane szkoleniami oraz indywidualnymi coachingami podnoszącymi efektywność,
- pracę w energicznym i ambitnym zespole,
- pracę w najbardziej innowacyjnym Banku w Polsce.
z dopiskiem: P/OWD/NT/03/2019 w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.