Ogłoszenie numer: 1904362, z dnia 2018-02-08
Mikomax Smart Office jest polską, rodzinną firmą z 26-letnim doświadczeniem w zakresie aranżacji przestrzeni biurowych. Mikomax Smart Office to ekspert w tworzeniu nowoczesnych biur łączący fachową wiedzę o produkcji mebli z autorską koncepcją jej zastosowania we współczesnym miejscu pracy. Firma tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć. Oferta Mikomax Smart Office skierowana jest zarówno do dużych jak i małych firm. Współpracuje m.in. z sektorem usług dla biznesu, telekomunikacji, consultingowym, transportowym i publicznym. Proponuje też usługi wspierające projekt, od procesu rozpoczęcia współpracy po realizację rozwiązań, np. projektowanie przestrzeni pracy, transport i montaż, czy szkolenia z zasad ergonomii. Otrzymała wiele branżowych i biznesowych wyróżnień, m.in. trzykrotnie została Gazelą Biznesu, otrzymała nagrodę Diament Meblarstwa oraz Dobra Forma. Firma jest Partnerem Strategicznym organizacji biznesowych takich, jak Związek Liderów Sektora Usług Biznesowych (ABSL), New Ways of Working (NewWOW) oraz International Facility Management Association (IFMA).
Specjalista ds. Konstrukcji
Miejsce pracy: Łódź
Opis stanowiska
Warto być z nami, bo:
- Budujemy firmę rodzinną, dla której ważni są ludzi i wartości jakimi się kierują,
- Jesteśmy polską firmą z ponad 26-letnim doświadczeniem w zakresie dopasowywania przestrzeni biurowych do organizacji,
- Nasza firma codziennie tworzy biura dostosowane do potrzeb, specyfiki, kultury organizacyjnej, charakteru działań swoich klientów oraz do celu, który chcą osiągnąć,
- Wykorzystujemy wiedzę w zakresie m.in. efektywności, organizacji pracy, HR, ergonomii i akustyki,
- Realizujemy różnorodne projekty kompleksowego wyposażenia wnętrz biurowych, zarówno dla klientów krajowych jak i w środowisku międzynarodowym,
- Dostarczamy ciągle nowych, innych wyzwań,
- Nasi ludzie pracują w nowoczesnym biurze, np. w strefie relaksu w nieformalnej atmosferze zregenerujesz siły tak by móc z lepszym samopoczuciem efektywniej pracować w strefie współpracy czy skupienia,
- Zapewniamy pracownikom dostawy świeżych owoców i kawę do woli :-)
Opis stanowiska:
- udział w projektach realizowanych dla klientów instytucjonalnych i biznesowych,
- nadzór merytoryczny nad realizacją prototypów i mebli na prezentacje dla klientów,
- opracowywanie i bieżąca aktualizacja dokumentacji wykonawczej dla wyrobów
i półfabrykatów, - określanie zapotrzebowań na nowe materiały i oprzyrządowanie niezbędnych do wyprodukowania nowego wyrobu.
Wymagania
- bardzo dobra znajomość rysunku technicznego,
- znajomość programu Solid Edge lub porównywalnego,
- umiejętność pracy w zespole,
- inicjatywa w działaniu,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- chęć ciągłego uczenia się,
- znajomość systemu typu ERP mile widziana,
- znajomość języka obcego (angielski lub niemiecki) mile widziana.
Oferujemy
- ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie (zobacz, gdzie możesz pracować: https://www.youtube.com/watch?v=tNgBjW5fyy8),
- stabilne zatrudnienie w innowacyjnej firmie, z wyjątkowymi rozwiązaniami (zobacz nasz opatentowany produkt Stand Up: https://youtu.be/1WcT1yk92oU),
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku i wsparcie klientów w realizacji projektów,
- samodzielność w realizacji zadań,
- wynagrodzenie adekwatne do zaangażowania i osiąganych wyników,
- rozwój zawodowy dostosowany do potrzeb i kompetencji pracownika.