Od wielu lat odnosimy sukcesy w branży HR i outsourcingu usług biznesowych. Naszą siłą, a zarazem motywacją, jest unikalny, doświadczony zespół specjalistów. W POS Group przede wszystkim stawiamy na ludzi! Partnerstwo, otwartość i regularny kontakt to filary naszego podejścia projektowego.
Dla naszego kluczowego klienta, branży, która nie przestaje się rozwijać, poszukujemy specjalisty na stanowisko
Specjalista ds. Komunikacji
Miejsce pracy: Warszawa
Zadania:
- Przygotowywanie i dystrybucja komunikacji obsługowej do pracowników;
- Tworzenie, redagowanie i publikowanie treści na portal (obsługa klienta) i w wew. bazie wiedzy;
- Komunikacja do pracowników operacyjnych;
- Praca z feedbackiem pozostawionym przez klientów i pracowników w bazie wiedzy;
- Analiza wyników satysfakcji klienta/pracownika z baz wiedzy.
Umiejętności i wymagania:
- Lekkie pióro, umiejętność redagowania tekstów, bardzo dobra znajomość języka polskiego;
- Zdolności organizacyjne i interpersonalne;
- Zarządzanie swoim czasem i zadaniami;
- Samodzielność, sumienność i dokładność;
- Radzenie sobie ze stresem i presją czasu;
- Znajomość MS Office (Word, Excel, PowerPoint, Outlook);
- Znajomość angielskiego będzie dodatkowym atutem.
Mile widziane:
- Podstawy HTMP;
- Redagowanie treści w CMS;
- Znajomość zasad SEO.
Oferujemy:
- Stałe zatrudnienie w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku;
- Zatrudnienie w ramach Umowy o Pracę (pierwsza na okres próbny trzech miesięcy, możliwość przedłużenia);
- Bezpieczne środowisko pracy;
- Stawka 24 zł brutto na początek;
- Pracę od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00-16.00;
- Szkolenie wprowadzające oraz wsparcie zespołu doświadczonych specjalistów;
- Pracę w świetnej lokalizacji w Warszawie (Al. Jerozolimskie, bardzo dobry dojazd komunikacją miejską).