Firma PEPCO Poland Sp. z o.o. to część międzynarodowego holdingu inwestycyjnego PEPKOR posiadającego ponad 3000 sklepów skupionych w 8 sieciach detalicznych funkcjonujących w Afryce, Australii i Europie. Na polskim rynku firma istnieje od 1999 roku i w tym czasie zdobyła pozycję lidera w segmencie dyskontowych sklepów odzieżowo-przemysłowych. Obecnie posiada ponad 500 sklepów na terenie Polski, na Słowacji i w Czechach i rozpoczęła inwestycje w innych krajach europejskich. Strategia firmy zakłada dalszy, intensywny rozwój, który w najbliższym roku powinien zaowocować otwarciem kolejnych 100 sklepów. Oznacza to konieczność wsparcia naszego zespołu nowymi osobami, które chcą związać swoją drogę zawodową z nowoczesnym handlem międzynarodowym. Obecnie poszukujemy do pracy w Centrali w Poznaniu osoby na stanowisko:
-
Samodzielne planowanie i prowadzenie aktywności w kanałach online (strona firmowa, media społecznościowe, itp.),
-
Bieżące wsparcie przełożonego w projektach dotyczących komunikacji marki, PR produktowego, przygotowania opakowań,
-
Współpracę z agencją reklamową w zakresie prowadzonych projektów,
-
Bieżącą kontrolę wydatków w ramach prowadzonych projektów.
-
Wykształcenia wyższego (mile widziane kierunkowe: marketing i zarządzanie),
-
Minimum rok doświadczenia na podobnym stanowisku (w dziale marketingu lub agencji reklamowej),
-
Podstawowej wiedzy z zakresu kampanii online, promocji konsumenckich, ochrony danych osobowych,
-
Bardzo dobrej znajomość języka angielskiego umożliwiającej swobodną komunikację w środowisku biznesowym,
-
Wysokiego poziomu umiejętności interpersonalnych (praca w zespole),
-
Umiejętności rozwiązywania problemów oraz podejmowania trafnych decyzji,
-
Zorientowania na rezultat oraz wysoki poziom kreatywności.
-
Umowę o pracę,
-
Pracę w międzynarodowej, dynamicznie rozwijającej się firmie,
-
Przyjazną atmosferę pracy,
-
Realne możliwości rozwoju zawodowego.