Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista ds. Komunikacji

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Główne obowiązki: Realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w Organizacji; Śledzenie i wsparcie projektów prowadzonych w Organizacji w zakresie komunikacji; Wsparcie w Organizacji spotkań z Klientami np. targów, sponsoringu; Koordynacja i nadzór nad cyklem...
  • Specjalista ds. PR

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Aktywne lokowanie marki w mediach tradycyjnych. Budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami mediów ogólnopolskich. Budowanie wizerunku marki za pośrednictwem mediów społecznościowych. Wdrażanie i współtworzenie strategii działań PR zewnętrznych i wewnętrznych....
Zobacz więcej ofert pracy
Praca.pl Praca Mazowieckie Warszawa Specjalista ds. Public Relations Warszawa
Specjalista ds. Komunikacji Zewnętrznej [rekrutacja online]

Specjalista ds. Komunikacji Zewnętrznej [rekrutacja online]

Adamed Pharma S.A.
Warszawa
praca stacjonarna
rekrutacja online
1204 dni temu
Specjalista ds. Komunikacji Zewnętrznej [rekrutacja online]
Miejsce pracy: Warszawa
Co zyskasz dołączając do naszego zespołu?
  • Umowę o pracę
  • Opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Atrakcyjny system premiowy
  • Kafeterię szkoleń
  • Zdrowie na 5 (akcje profilaktyczne, konsultacje medyczne, seminaria, szczepienia)
  • Możliwość realizacji swoich pasji (sport, wolontariat, ekologia)
  • Zorganizowany transport do pracy lub parking
  • Eventy integracyjne (Festiwal Wartości, Mikołajki, Spotkanie świąteczne)
Za co będziesz odpowiadać?
  • Współtworzenie i realizowanie strategii PR korporacyjnego dla Adamedu w Polsce i na rynkach zagranicznych,
  • Kontakty z mediami, w tym m.in. dystrybucja informacji prasowych, odpowiadanie na pytania mediów, itp.
  • Tworzenie treści i materiałów do komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej – artykułów, komunikatów, wywiadów, advertoriali, etc.
  • Koordynowanie udziału przedstawicieli Adamedu w wydarzeniach branżowych krajowych i zagranicznych (targi, konferencje),
  • Współpracowanie z organizacjami zewnętrznymi w zakresie działań PR, w które zaangażowany jest Adamed lub jej przedstawiciele (np. PZPPF, Polska Rada Biznesu, Fundacja Adamed),
  • Uczestniczenie w prowadzeniu projektów sponsoringowych oraz CSR-owych.
Co jest dla nas ważne?
  • 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
  • Umiejętność budowania i utrzymywania relacji z mediami,
  • Umiejętność pisania tekstów, lekkość pióra, wysoka kultura języka,
  • Umiejętność syntetycznego przedstawiania myśli,
  • Umiejętności analityczne, wyciąganie wniosków, krytyczne myślenie,
  • Umiejętności prezentacji danych, idei, pomysłów, rozwiązań,
  • Znajomość trendów i narzędzi z obszaru PR,
  • Mile widziana znajomość branży farmaceutycznej,
  • Zaawansowana znajomość języka angielskiego,
  • Wyższe wykształcenie, preferowane kierunki: PR, dziennikarstwo, nauki społeczne i pokrewne, marketing, zarządzanie,
  • Prawo jazdy kat. B.
 

Podobne oferty

  • Specjalista ds. Komunikacji

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie, k. Warszawy    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    24 godz.
    Główne obowiązki: Realizowanie działań w zakresie komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej w Organizacji; Śledzenie i wsparcie projektów prowadzonych w Organizacji w zakresie komunikacji; Wsparcie w Organizacji spotkań z Klientami np. targów, sponsoringu; Koordynacja i nadzór nad cyklem...
  • Specjalista ds. PR

    Centrum Rozwoju Szkół Wyższych Merito Sp. z o.o.   Poznań    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    6 dni
    ZAKRES OBOWIĄZKÓW: Aktywne lokowanie marki w mediach tradycyjnych. Budowanie i utrzymywanie relacji z dziennikarzami mediów ogólnopolskich. Budowanie wizerunku marki za pośrednictwem mediów społecznościowych. Wdrażanie i współtworzenie strategii działań PR zewnętrznych i wewnętrznych....