- obsługa połączeń wychodzących (audio i video)
- nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami
- przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów
- wprowadzanie danych do systemu
- biegła znajomość języka polskiego (min. C1) w mowie i w piśmie oraz język ukraiński na poziomie min. B2
- orientacja na klienta
- szeroko rozwinięte umiejętności sprzedażowe
- doświadczenie w obsłudze klienta (min. 6 miesięcy)
- umiejętność aktywnego słuchania w kontakcie z klientem
- skrupulatność podczas wprowadzania danych do systemu
- umiejętność efektywnego zarządzania swoim czasem pracy
- stabilne zatrudnienie na pełny etat w oparciu o umowę o pracę lub umowę zlecenie
- wynagrodzenie podstawowe + bonus 1500 zł!
- pracę w systemie zmianowym (poniedziałek – piątek 09:00-20:00, sobota 11:00-17:00)
- pracę w komfortowym biurze w centrum Lublina
- kompleksowe szkolenie wprowadzające
- pakiet benefitów (prywatna opieka medyczna, kafeteria MyBenefit, ubezpieczenie na życie) w przypadku umowy o pracę
Poznaj
Concentrix
We power the world’s best brands today and into the future.Some call us a global technology and services company . But we’re so much more. Human-centered, tech-powered, intelligence-fueled. Every day, we help over 2,000 clients solve their toughest business challenges.We’re the game-changers who combine operational excellence and cutting-edge automation to power day-to-day operations of our clients. Acting as a seamless extension of their business, we deliver efficiency and effectiveness where it really counts.We’re the strategic thinkers who design fully integrated solutions for our clients, combining innovative thinking, data-driven insights, and sector expertise.