- Budowanie wizerunku marki oraz strategii komunikacji firmy wewnątrz organizacji.
- Prowadzenie i zarządzanie wewnętrzną stroną firmy Holcim (intranet) oraz koordynowanie komunikacji wewnętrznej.
- Efektywne komunikowanie projektów, w których wykorzystano nasze produkty oraz w których bierzemy udział.
- Dbanie o spójność wizerunkową, brandingową i komunikacyjną w całej organizacji.
- Stałą współpracę z partnerami z innych zespołów w firmie w celu wypracowania ciekawych treści, informacji, historii budujących reputację firmy.
- Przygotowywanie materiałów i stały kontakt z zespołem Komunikacji z Grupy Holcim
- Przygotowywanie materiałów korporacyjnych, konsultacje komunikacyjne, feedback do materiałów przygotowywanych samodzielnie przez inne zespoły.
- Przygotowywanie newsletterów do pracowników oraz kampanii komunikacji wewnętrznej dla kluczowych projektów firmy.
- pakiet Medicover, karta sportowa
- fundusz pracowniczy
- dofinansowanie do wypoczynku
- 4.12 dniem wolnym od pracy
- dostęp do szkoleń, unikalny plan rozwoju kompetencji
- dofinansowanie do nauki języka angielskiego
- możliwość pracy w międzynarodowym środowisku
- umowę o pracę
- szansę na rozwój wewnątrz organizacji
- dostęp do najnowocześniejszych technologii
- pracę gdzie masz wpływ na świat i otoczenie
- Minimum 2 lata doświadczenia w pracy w obszarze komunikacji wewnętrznej.
- Znajomość zagadnień: digital communication, branding management,
- Dobra znajomość języka angielskiego (min. poziom B2).
- Lekkie pióro będzie dodatkowym atutem.
- Doświadczenie w prowadzeniu całościowych projektów oraz we współpracy z agencjami marketingowymi.
- Komunikatywność, zaangażowanie i samodzielność w działaniu.
Poznaj
Holcim Polska S.A
Holcim Polska jest producentem innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań budowlanych od fundamentów aż po dach.
Holcim Polska wdraża technologie i rozwiązania o obniżonym śladzie węglowym, możliwe do zastosowania na każdym etapie życia budynku, od projektowania i budowy po naprawy oraz renowacje. Spółka oferuje m.in. niskoemisyjne cementy z rodziny ECOPlanet dla budownictwa i prefabrykacji (o 30-50% mniejszym śladzie węglowym niż czysty cement portlandzki CEM), beton ECOPact (o prawie 50% mniejszym śladzie węglowym niż standardowy beton towarowy), czy kruszywo z recyklingu ECOSource. W ofercie znajdują się również systemy podłogowe, a także rozwiązania izolacyjne przeznaczone do kompleksowej termomodernizacji.