Wyobraź sobie, że pracujesz w jednym z najlepszych zespołów wspierających działania biznesu w Polsce. Odpowiadasz za budowanie komunikacji wewnętrznej i promowanie działań ebowych na zewnątrz organizacji.
Brzmi przyjemnie, prawda? To brzmi jak praca w Pekao Direct na stanowisku….
Specjalista ds. Komunikacji Wewnętrznej i Employer Brandingu
Miejsce pracy: Łódź
Twoja codzienna praca będzie polegała na:
- Tworzeniu i redagowaniu angażujących treści na potrzeby komunikacji wewnętrznej (m.in. do newslettera, plakatów, infografik)
- Wspieraniu wewnętrznych działów w firmie w procesie komunikowania zmian, nowych projektów, inicjatyw
- Poszukiwaniu, inicjowaniu i wdrażaniu nowych rozwiązań budujących efektywną komunikację wewnętrzną
- Współtworzeniu i wdrażaniu strategii employer branding
- Realizowaniu niestandardowych akcji i kampanii wizerunkowych dla pracowników
- Organizacji aktywności budujących zaangażowanie pracowników (np. konkursy, eventy pracownicze)
- Obsłudze intranetu i profili społecznościowych firmy
Szukamy Ciebie, jeżeli jesteś osobą, która:
- Z łatwością pisze i redaguje treści
- Przykłada uwagę do detali - znajdziesz każdą niespójność i literówkę
- Ma doskonałe zdolności komunikacyjne
- Jest kreatywna, szuka nowych rozwiązań i ma głowę pełną pomysłów
- Posiada wyczucie estetyczne
- Posiada doświadczenie w obsłudze kanałów social media (LinkedIn, YouTube, Facebook)
- Samodzielnie i sprawnie organizuje swoją pracę
- Obsługuje PowerPoint i Excel na zaawansowanym poziomie
Z naszej strony oferujemy:
- Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
- Pracę w zgranym, wzajemnie wspierającym się zespole
- Realny rozwój umiejętności
- Prywatną opiekę medyczną, karta Multisport