Specjalista ds. Komunikacji Marki
Miejsce pracy: Warszawa
Jakie będą Twoje obowiązki?
- Budowanie wizerunku Grupy Kapitałowej Arteria w oparciu o przyjęte założenia strategii marketingowej.
- Sprawna komunikacja marki w mediach społecznościowych, ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji na Linkedin.
- Przygotowywanie i publikowanie materiałów promocyjnych, w tym pisanie artykułów branżowych.
- Współpraca i zarządzanie komunikacją z zewnętrzną agencją/agencjami marketingowymi.
- Analiza trendów marketingowych i branżowych.
- Cykliczne raportowanie wyników.
Wymagania:
- Minimum roczne doświadczenie na podobnym, samodzielnym stanowisku.
- Sprawna komunikacja i znajomość mediów społecznościowych.
- Umiejętność przygotowywania i redagowania tekstów w języku polskim i angielskim.
- Umiejętność samodzielnego organizowania swojej pracy.
- Proaktywność, kreatywność, innowacyjność, zaangażowanie.
- Mile widziana znajomość programów graficznych, np Canva.
Oferujemy:
- Ciekawe wyzwania w jednej z największych polskich firm z branży BPO.
- Elastyczna forma współpracy: umowa o pracę lub B2B.
- Udział w ciekawych i różnorodnych projektach marketingowych.
- Praca w systemie hybrydowym.
- Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej i karty Multisport.