Aktualnie dla Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości poszukujemy Kandydatów i Kandydatek na stanowisko:
Opis stanowiska:
Specjalista ds. współpracy biznesu z edukacją:
- Odpowiedzialność i nadzór merytoryczny nad organizacją i przebiegiem konkursu Pracodawca Jutra 2023;
- Wybór/akceptacja prelegentów/moderatora/ekspertów uczestniczących w dyskusji podczas wydarzenia wręczenia nagród, przygotowanie wybranych treści wystąpień/zagadnień merytorycznych prezentowanych podczas wydarzenia;
- Weryfikacja i ocena skuteczności upubliczniania najlepszych praktyk - projektów laureatów konkursu;
- Przygotowanie materiałów związanych z realizacją konkursu dla potencjalnych wnioskodawców.
Specjalista ds. komunikacji pracy Rady Programowej (RP)
- Publikowanie efektów pracy RP, artykułów i informacji prasowych, newsletterów, materiałów do mediów i na stronę internetową Beneficjenta,
- Merytoryczne opracowanie programu wydarzeń/ spotkań, typowanie prelegentów i uczestników seminarium.
- Wsparcie Animatora i Członków RP przy wystąpieniach publicznych;
- Odpowiedzialność za prowadzenie i pozycjonowanie strony www, współpraca z agencją dostarczającą materiały promocyjne RP.
- Odpowiedzialność za przygotowanie filmów informacyjno-edukacyjnych oraz ich dystrybucję/upowszechnianie, a także za opracowanie i dystrybucję/upowszechnianie raportów RP.
- Upowszechnianie konkursu na projekty z zakresu współpracy biznesu z edukacją, współudział w pozyskiwaniu patronatów dla wydarzeń związanych z prezentacją najlepszych praktyk i nagradzaniem laureatów konkursu.
- Współpraca merytoryczna z wykonawcami; współpraca z Sektorowymi Radami ds. Kompetencji (RSK), członkami RP (w zakresie dot. w szczególności informowania o konkursie PJ);
- Współpraca z odbiorcami/interesariuszami; informowanie o działaniach RP i SRK oraz udostępnianie wypracowanych produktów;
- Udział w przygotowywaniu publikacji, informacji prasowych i materiałów multimedialnych oraz udostępnianiu ich szerokiemu gronu odbiorców.
Wymagania:
- Wykształcenie: wykształcenie wyższe
- Doświadczenie zawodowe:
Minimum 3 letnie doświadczenie merytoryczne w zakresie:
- opracowywania i organizacji wydarzeń i eventów
- prowadzenia konkursów i oceny wniosków/zgłoszeń w ramach konkursów; - Umiejętność koordynacji pracy podwykonawców
- Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Bardzo dobra znajomość i obsługa pakietu MS Office
Inne:
- Umiejętność prowadzenia prezentacji i wystąpień publicznych;
- Umiejętność szybkiego uczenia się;
- Dobra organizacja pracy;
- Umiejętność pracy w zespole;
- Umiejętność wyszukiwania informacji;
- Elastyczność, kreatywność.
Atutem będzie:
- Znajomość tematyki rynku pracy i kompetencji / współpracy biznesu z edukacją / systemu kształcenia w Polsce.
- Znajomość zagadnień z zakresu komunikacji marketingowej.
Oferujemy:
- współpracę w oparciu o umowę o pracę na czas określony za pośrednictwem Agencji Pracy Tymczasowej
- regulaminową premię kwartalną
- możliwość skorzystania z dofinansowania do prywatnej opieki medycznej
- możliwość skorzystania z karty multisport
- dostęp do szkoleń specjalistycznych
- możliwość zdobycia doświadczenia w pracy w administracji publicznej
- pracę w doskonałej lokalizacji w centrum miasta
- możliwość pracy w systemie hybrydowym
- bardzo dobrą atmosferę pracy i współpracy w zespole.
Poznaj
Staff Partners
Grupa Staff Partners to sprawdzony dostawca usług w obszarze nowoczesnego i efektywnego zarządzania zasobami ludzkimi.
Współpracę z Klientem opieramy na budowaniu partnerskich relacji, rzetelnej obsłudze i przejrzystej ofercie cenowej.
Od początku 2003 roku naszą działalność skupiamy na skutecznych rekrutacjach, elastycznej pracy tymczasowej i profesjonalnej obsłudze kadrowo-płacowej.
Nasze usługi realizowane są przez zespół specjalistów z wieloletnim doświadczeniem w swoich dziedzinach, gwarantujący indywidualne podejście do każdego projektu.
Kompleksowość oferty Staff Partners pozwala naszym Klientom skupić działania na realizacji celów strategicznych dzięki powierzeniu tematyki kadrowej w ręce naszych ekspertów.