Poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Komunikacji i Promocji
Miejsce pracy: Czaple k. Gdańska
„Nie ja, ale Drugi ważniejszym jest”
Jesteśmy polskim producentem grzejników łazienkowych i dekoracyjnych, grzałek, maszyn budowlanych oraz sprzętu rehabilitacyjnego. Mając 30 lat doświadczenia, służymy ludziom nie tylko w Polsce, lecz także w ponad 40 krajach świata, na 4 kontynentach. W swej działalności staramy się być zawsze bliżej naszych Konsumentów i Partnerów Handlowych, wychodzić naprzeciw ich potrzebom.
Spełnianie oczekiwań, to dla nas za mało - chcemy je wyprzedzać.
Wiemy, że rozwój osiąga się jedynie we współpracy z lepszymi od siebie, dlatego współdziałanie
z kompetentnymi i kreatywnymi specjalistami pozwala nam znajdować innowacyjne, jak i funkcjonalne rozwiązania
Główne zadania:
- realizacja zadań związanych z prowadzeniem działań promocyjnych i wizerunkowych Organizacji,
- koordynacja i prowadzenie profili społecznościowych (moderacja, publikowanie treści w kanałach, planowanie kampanii),
- przygotowanie strategii promocyjnej dla marki oraz firmy jako pracodawcy,
- redagowanie i przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych oraz koordynacja ich oprawy graficznej,
- tworzenie aktywności w odpowiedzi na brief'y odbiorcy,
- przygotowywanie contentu socialowego (treści socialowe, dopisanie copy, briefowowanie designu na grafiki/video),
- współpraca z Zespołem Promocji przy tworzeniu contentu w projektach socialowych (głównie rekomendacja działań socialowych w oparciu o powstałe pomysły),
- przygotowywanie planu aktywności w mediach społecznościowych (w tym tworzeniu kalendarzy contentowych)
- monitorowanie działań konkurencji,
- wspieranie społecznej aktywności Organizacji poprzez fundraising,
- inicjowanie i wdrażanie rozwiązań budujących efektywną i angażującą komunikację wewnętrzną,
- kreowane ciekawych i angażujących treści we współpracy z ekspertami wewnętrznymi i zewnętrznymi,
- monitoring mediów i Internetu, analiza rynku, konkurencji oraz potencjalnych szans na rozwój,
- proponowanie i wprowadzanie ciągłych zmian i ulepszeń, a także reagowanie na aktualne trendy czy sezonowość.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (preferowane: komunikacja, marketing, dziennikarstwo i filologia polska),
- minimum 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku,
- doświadczenie w tworzeniu i promocji marki,
- bardzo dobra znajomość platform społecznościowych (Facebook, Instagram, Twitter, YouTube, Pinterest),
- doświadczenie w ustawianiu kampanii z wykorzystaniem narzędzi social (Facebook Business Manager, Facebook Analitycs),
- znajomość narzędzi wspomagających m.in. Sotrender, Brand24, SaleManago, narzędzi do monitorowania pozycji stron internetowych (np. Tag Manager, Wix),
- bardzo dobra znajomość trendów w obszarze social media i nowych technologii,
- doświadczenie w pisaniu i korekcie tekstów, tzw. „lekkie pióro",
- doświadczenie w przygotowywaniu prostych materiałów graficznych, w tym grafik przy użyciu Canvy lub podobnego oprogramowania,
- znajomość narzędzi komunikacji wewnętrznej i zewnętrznej
- umiejętności prezentacyjne,
- wiedza w zakresie SEO,
- przynajmniej podstawowa wiedza z zakresu automatyzacji marketingu,
- znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook),
- mile widziane doświadczenie w udziale w projektach z sektora pozarządowego.
Oferujemy:
- pracę w innowacyjnej i stabilnej organizacji o płaskiej strukturze,
- możliwość rozwoju zawodowego i osobistego,
- możliwość przystąpienia do programu Multisport / OK System,
- możliwość wyboru ubezpieczenia grupowego,
- prywatną opiekę medyczną,
- ruchomy czas pracy.