Ogłoszenie o naborze na stanowisko
Specjalista ds. promocji projektu "Opracowanie i pilotaż aktywnych metod pracy nauczyciela z uczniem opartych na metodzie badawczej” dofinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Przedmiotem projektu jest podniesienie umiejętności i kompetencji nauczycieli w zakresie aktywnych metod pracy z uczniem opartych na metodzie badawczej poprzez opracowanie i pilotaż nowych sposobów doskonalenia warsztatu pracy nauczycieli (warsztaty promujące i zachęcające nauczycieli do stosowania metod zwiększających aktywność naukową uczniów, warsztaty w laboratoriach CNK, konferencje tematyczne, zestawy edukacyjne) oraz wsparcie szkół w realizacji celów podstawy programowej (kształtowanie kompetencji kluczowych uczniów) poprzez opracowanie rekomendacji wyposażenia szkolnej pracowni przyrody uwzględniającej potrzeby i możliwości uczniów klas IV-VI.
Wymagania niezbędne związane ze stanowiskiem:
- Doskonała znajomość narzędzi PR i marketingowych
- Samodzielność, kreatywność i bardzo dobra organizacja pracy
- Zdolności interpersonalne
- Doświadczenie w samodzielnym prowadzeniu projektów
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
- Biegła obsługa programów Word, Excel, Power Point
- Wysoka kultura osobista
- Idealny kandydat będzie łączył dynamikę działania nabytą w agencji PR z Doświadczeniem w pracy w lub ze szkołami
Mile widziane:
- Doświadczenie w promocji projektów finansowanych/współfinansowanych przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki: praca na stanowisku specjalisty ds. promocji projektu
- Znajomość wytycznych dotyczących promocji i oznakowania projektów realizowanych ze środków PO KL
- Znajomość przepisów związanych z realizacją projektów systemowych PO KL
Preferowane cechy osobowości kandydata:
- Kompetentność
- Punktualność
- Umiejętność pracy pod presją czasu, odporność na stres
- Dyspozycyjność
- Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
- Gotowość do uczenia się
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku
Specjalista ds. promocji projektu będzie odpowiadać za:
- Zarządzanie promocją i komunikacją projektów edukacyjnych skierowanych do środowiska nauczycieli i szkół, m.in.: „Przewrót Kopernikański”, Kluby Młodych Odkrywców - informacje o tych projektach można znaleźć na stronie www.kopernik.org.pl, szczególnie w zakładce „dla nauczycieli”.
- Współpracę z osobami z działu edukacyjnego CNK odpowiedzialnymi za realizację powyższych projektów
- Opracowanie koncepcji, wybór narzędzi i realizacja działań związanych z komunikacją projektów edukacyjnych CNK
- Relacje z mediami w zakresie projektów edukacyjnych w porozumieniu z rzecznikiem prasowym,
- Analizę przebiegu procesu komunikacji i dbałość o efektywne budowanie wizerunku CNK
- Wdrażanie działań promocyjnych mających na celu zapewnienie frekwencji na organizowanych warsztatach edukacyjnych
- Koordynację produkcji materiałów promocyjnych i informacyjnych związanych z tymi projektami
Oferujemy:
- Umowę o pracę na czas określony
- Pracę w dynamicznym, rozwijającym się zespole
- Ciekawe wyzwania w nowej, prestiżowej instytucji kultury
- Możliwość rozwoju zawodowego
Poznaj
Centrum Nauki Kopernik
Centrum Nauki Kopernik to:
- królestwo eksperymentów – w Centrum znajdują się setki angażujących eksponatów. Umożliwiają one prowadzenie samodzielnych doświadczeń, wyjaśniających funkcjonowanie świata wokół nas. Eksperymentowanie pomaga zrozumieć nawet skomplikowane zjawiska.
- przygoda i świetna zabawa - każdy, kto odważy się trochę poeksperymentować przekona się, że nauka to wciągająca i fascynująca przygoda. Wiek zwiedzającego nie ma znaczenia - wystawy są tak pomyślane, by każdy znalazł tu coś dla siebie.
- podglądanie przyszłości - prezentujemy rozwiązania technologiczne, nad którymi naukowcy dopiero pracują.
a także:
- teatr, w którym w role aktorów wcielają się roboty,
- teatr Wysokich Napięć,
- Park Odkrywców,
- oryginalny ogród widokowy na dachu,
- jedno z najnowocześniejszych na świecie planetariów,
- Centrum Konferencyjne.