Specjalista ds. komunikacji i PR
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: Specjalista ds. komunikacji i PR
Do obowiązków na tym stanowisku będzie należało:
- Udział w tworzeniu i realizacji strategii marketingowej
- Tworzenie spójnej polityki komunikacyjnej firmy: przygotowanie i realizacja planu komunikacji dla poszczególnych marek, przygotowywanie i dystrybucja informacji prasowych, redagowanie gazetki firmowej, bloga, artykułów branżowych
- Udział w planowaniu, prowadzeniu i kontroli projektów marketingowych firmy w zakresie reklamy i działań PR
- Prowadzenie monitoringu mediów i publikacji prasowych
- Prowadzenie cyklicznych badań marketingowych odnośnie prowadzonych działań
- Badanie trendów i poszukiwanie sposobów rozwoju marketingu i działań komunikacyjnych
- Prowadzenie i kontrola wydatków na działania promocyjne firmy w stosunku do budżetu
- Prowadzenie archiwum informacji prasowych, prospektów, katalogów, materiałów informacyjnych, reklamowych, szkoleniowych itp. dotyczących konkurencji i rynku
- Redagowanie promocyjnych materiałów reklamowych
- Współpraca z agencjami reklamowymi, PR, drukarniami i mediami
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe kierunkowe z marketingu, dziennikarstwa
- Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 2 lata (mile widziane w działaniach B2B i B2C)
- Doświadczenie w pisaniu i redagowaniu tekstów
- Doświadczenie przy współpracy z dziennikarzami, agencjami reklamowymi, drukarniami
- Doświadczenie w trade marketingu
- Dobra znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację
- Prawo jazdy kat. B i gotowość do odbywania podróży służbowych
- Bardzo dobra organizacja pracy własnej i umiejętność wyznaczania priorytetów
- Kreatywność i innowacyjność w działaniu
- Wysokie kompetencje komunikacyjne i interpersonalne
- Rozwinięte umiejętności analityczne
Oferujemy:
- Pracę na samodzielnym stanowisku z możliwością wdrażania własnych pomysłów
- Współpracę z międzynarodową firmą o ugruntowanej pozycji na rynku
- Możliwość rozwoju zawodowego i nabywania ciekawych doświadczeń