FBSerwis S.A., spółka będąca częścią Grupy Budimex, została utworzona w 2012 roku. Od 7 lat z powodzeniem rozwija swoją działalność na terenie Polski, świadcząc usługi w następujących obszarach:
- Usługi środowiskowe - odbieramy odpady od mieszkańców miast oraz przetwarzamy je w naszych własnych instalacjach
- Infrastruktura drogowa – dbamy i komfort oraz bezpieczeństwo użytkowników ponad 1500 km dróg krajowych, ekspresowych oraz autostrad na terenie Polski
- Obsługa techniczna obiektów – utrzymujemy technicznie ponad 1 mln m2 powierzchni, m.in. obiektów sportowych, galerii handlowych, nowoczesnych biurowców
- Efektywność energetyczna - modernizujemy i utrzymujemy oświetlenie uliczne
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy kandydatek i kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Komunikacji i PR
Miejsce pracy: Warszawa
Oferujemy:
- Przyjazną atmosferę i możliwość współpracy z profesjonalistami, którzy opowiedzą o branżach, w których działamy
- Realną możliwość rozwoju oraz zdobycia unikalnej wiedzy i umiejętności w obszarze komunikacji i PR
- Wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności
- Ubezpieczenie grupowe Allianz oraz opiekę medyczną w Medicover opłacone przez pracodawcę
- Dofinansowanie karty MultiSport
- Profesjonalne narzędzia pracy
Zakres zadań:
- Wsparcie Dywizji Usług Środowiskowych (gospodarka odpadami) w zakresie komunikacji zewnętrznej i PR
- Tworzenie materiałów komunikacji marketingowej (artykułów eksperckich, ulotek, informacji prasowych, itp.)
- Współpraca w zakresie komunikacji społecznej z władzami samorządowymi, jednostkami administracji publicznej oraz organizacjami i stowarzyszeniami pożytku publicznego
- Organizacja spotkań prasowych, eventów i wydarzeń specjalnych
- Współpraca z managerami innych działów w celu pozyskiwania informacji zapewniających najwyższe standardy działań PR
- Monitoring mediów i raportowanie
Jesteś idealnym kandydatem/kandydatką jeśli:
- Masz już co najmniej 2 lata doświadczenia w obszarze komunikacji lub PR-u
- Potrafisz redagować ciekawe teksty, masz tzw. lekkie pióro
- Możesz pochwalić się pozytywnymi doświadczeniami we współpracy z instytucjami publicznymi
- Dużym atutem będzie znajomość branży gospodarki odpadami, ochrony środowiska i chęć rozwoju w tym obszarze
- Łatwo nawiązujesz kontakty oraz potrafisz budować pozytywne relacje interpersonalne
- Jesteś kreatywny/a i posiadasz zmysł estetyczny
- Możesz pochwalić się wyższym wykształceniem, mile widziane: dziennikarstwo, filologia, itp.
- Dobrze znasz język angielski (poziom B1/B2)
- Dobrze znasz pakiet MS Office (w szczególności Word, Power Point)
- Masz optymistycznie nastawienie do nowych zadań oraz wyzwań
- Potrafisz być przekonujący, a jednocześnie elastyczny i efektywny w działaniu
- Potrafisz dbać o osiągnięcie sukcesów własnych oraz zespołu