Leroy Merlin Polska, na rynku od 20 lat, to dynamicznie rozwijająca się sieć sklepów budowlano-dekoracyjnych z branży Do It Yourself (DIY). Sieć Leroy Merlin należy do ADEO, skupiającej przedsiębiorstwa, których ambicją jest sprawić, by mieszkania klientów były piękniejsze, bardziej komfortowe i bezpieczniejsze. Rozwijamy się dzięki ludziom. Dzisiaj stanowimy zespól blisko 9000 pracowników, którzy pomagają klientom w realizacji domów i ogrodów ich marzeń. Zostań jednym z nas!
- Masz co najmniej 2-letnie doświadczenie związane z komunikacją (PR, komunikacja wewnętrzna, media relations) lub marketingiem, a w szczególności w komunikacji z rynkiem pracy,
- Masz ambicję aby tworzyć rozwiązania komunikacyjno-marketingowe, które są inne od tego, co można powszechnie zobaczyć na rynku,
- Interesujesz się zagadnieniami związanymi z zarządzaniem zasobami ludzkimi,
- Media cyfrowe nie mają przed Tobą tajemnic, a jednocześnie rozumiesz potencjał komunikacji w kanałach tradycyjnych,
- Znasz język angielski lub francuski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację,
- Posiadasz wykształcenie wyższe.
- Zarządzanie i rozwój strony Kariera Leroy Merlin skierowanej do kandydatów,
- Współtworzenie profili firmowych w mediach społecznościowych oraz na portalach pracy np. LinkedIn, Pracuj.pl,
- Organizację i czynny udział w wydarzeniach związanych z EB m.in. targi pracy, dni otwarte, spotkania na uczelniach itp.,
- Analizę rynku pod względem nowości, narzędzi, a także za rekomendacje rozwiązań,
- Poszukiwanie i koordynację pracy dostawców zewnętrznych w obszarze EB m.in. w zakresie tworzenia grafiki, produkcji DTP, działań on-line itp.,
- Współtworzenie planów działania oraz przygotowanie materiałów do komunikacji w odpowiedzi na potrzeby sklepów/dyrekcji,
- Cykliczną organizację badań dotyczących skuteczności narzędzi komunikacyjnych i podejmowanych działań,
- Współpracę przy rozwoju narzędzi rekrutacji,
- Udział w innych projektach realizowanych w ramach Działu Komunikacji Korporacyjnej.
- Możliwość poznania specyfiki pracy działu komunikacji korporacyjnej oraz pracę z uznanymi na rynku ekspertami od komunikacji,
- Możliwości rozwoju poprzez udział w licznych ambitnych projektach ogólnofirmowych,
- Opiekę medyczną oraz atrakcyjne rozwiązania socjalne (ubezpieczenie na życie, akcjonariat pracowniczy, udział w zyskach przedsiębiorstwa, karta Multisport),
- Możliwość przyłączenia się do licznych inicjatyw na rzecz społeczności lokalnych poprzez Fundację Leroy Merlin Polska,
- Od samego początku zatrudnienie w ramach umowy o pracę na czas określony z możliwością przedłużenia, w międzynarodowej firmie, w zespole pasjonatów zarządzania i komunikacji.
Poznaj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.