Twoje zadania:
- Planowanie, projektowanie i produkcja materiałów BTL oraz video do POS
- Obsługa i realizacja projektów BTL z zakresu kreowania wizerunku marki oraz promocji poszczególnych produktów telekomunikacyjnych
- Kontrola timingu i budżetu związanego z projektami komunikacyjnymi
- Tworzenie i egzekucja wytycznych w zakresie ekspozycji materiałów komunikacji BTL w POS
- Akceptacja pod kątem zgodności projektów materiałów marketingowych z brandbookiem Play oraz spójności komunikacji ATL i Internet
- Bezpośrednia współpraca z dostawcami zewnętrznymi i działami wewnątrz firmy min. oferty, sprzedaży i logistyki
- Masz doświadczenie w pracy w obszarze marketingu ATL i BTL
- Dobrze znasz język angielski zarówno w mowie jak i w piśmie
- Lubisz dynamiczny rynek usług telekomunikacyjnych oraz nowych technologii
- Sprawnie posługujesz się programami z pakietu MS Office (Excel, Power Point)
- Potrafisz redagować teksty marketingowe oraz posiadasz zmysł estetyczny
- Angażujesz się w to co robisz i wyróżniasz się inicjatywą
- Komunikatywność i skrupulatność w działaniu są Twoimi mocnymi stronami
- Potrafisz efektywnie zaplanować swoją pracę i stale dążysz do realizacji wyznaczonych celów
- Umowę o pracę
- Realny wpływ na wysokość Twojego wynagrodzenia (premia miesięczna)
- Bogaty pakiet szkoleń, m. in. wprowadzające, ofertowe, technologiczne
- Konkursy sprzedażowe
- Szeroki wybór benefitów na platformie kafeteryjnej
- Telefon z usługami Play (m.in. nawigacja, Tidal, Legimi) + zniżki pracownicze dla bliskich
- Opieka medyczna i ubezpieczenie na życie w pełni finansowane przez pracodawcę
Poznaj
P4 Sp. z o.o.
PLAY (P4 Sp. z o.o.) to pierwszy multimedialny operator komórkowy w Polsce. Sieć działa komercyjnie od 16 marca 2007 r. W styczniu 2008 r. po niespełna 10 miesiącach PLAY miał już 1 mln pierwszych klientów. Do końca 2009 roku z usług PLAY będzie korzystać ponad 3 miliony klientów. PLAY to najszybciej rozwijająca się sieć komórkowa w Polsce, inwestująca najwięcej na polskim rynku w rozwój nowoczesnej infrastruktury telekomunikacyjnej. Klienci PLAY korzystają z zasięgu własnej sieci 3G obejmującego blisko 60% populacji i sieci 2G obejmującego ponad 80% populacji. PLAY posiada najbardziej konkurencyjną ofertę na rynku usług abonamentowych (ONE PLAY), na kartę (PLAY FRESH) oraz mix (PLAY MIXTURA), a od lipca 2008 r. także jedną z najkorzystniejszych ofert bezprzewodowego dostępu do Internetu zarówno w Polsce, jak i w Europie - PLAY ONLINE. PLAY w swojej ofercie ma także specjalne rozwiązania dedykowane dla small biznesu (abonament FIRMOWA). Atrakcyjność oferty PLAY podkreślają zarówno media, analitycy rynku oraz Urząd Komunikacji Elektronicznej w swoich corocznych raportach, w których od początku swojej komercyjnej obecności na rynku PLAY zajmuje pozycję niekwestionowanego lidera. Podobnie, najkorzystniej wypada PLAY, jeśli chodzi o proces przenoszenia numerów - w maju br około 65 proc. klientów zmieniających sieć kierowało swe kroki właśnie do PLAY.