- Nadzór i koordynacja obsługi concierge kluczowych Klientów firmy w sektorze utrzymania czystości
- Zarządzanie kontraktami w systemie SAP
- Sprzedaż dodatkowych usług obsługiwanym kontraktom
- Prowadzenie systemu rejestracji i rozliczeń zamówień
- Przygotowywanie raportów i zestawień
- Nadzór nad prawidłowym obiegiem dokumentów w systemie elektronicznym
- Bieżące monitorowanie usług Klientów w trakcie realizacji
- Łatwości w budowaniu relacji biznesowych
- Efektywna komunikacja we współpracy z klientem, sprawczość w działaniu i zaangażowanie
- Znajomości j. angielskiego na poziomie m.in. A2
- Umiejętności praktycznego posługiwania się pakietem MS Office (w szczególności Excel)
- Dobrej organizacji pracy własnej
- Prawo jazdy i doświadczenia w prowadzeniu samochodu
- Doświadczenie na podobnym stanowisku mile widziane
- Umowa o pracę
- Atrakcyjne wynagrodzenie
- Prace w biurze o wysokim standardzie w centrum Warszawy
- Niezbędne narzędzia pracy oraz wsparcie merytoryczne przełożonych
- Pakiet benefitów dla Ciebie i najbliższych: prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe
- Możliwość rozwoju w strukturach międzynarodowej firmy
Poznaj
Dussmann Polska Sp.z o.o.
W Polsce istniejemy od 1993 roku, siedziba firmy mieści się w Warszawie, zaś lokalizacja obsługiwanych przez nas obiektów, obejmuje teren całej Polski.
Bogate doświadczenie w prowadzeniu działalności usługowej w branżach technicznego utrzymania nieruchomości, utrzymania czystości, żywienia zbiorowego i cateringu oraz ochrony osób i mienia, stawia nas w czołówce przedsiębiorców na rynku polskim w tej gamie usług i daje powody do optymistycznego spoglądania w przyszłość.
Najważniejszą sprawą w świadczonych przez nas usługach jest szeroko rozumiana jakość. Szczególny nacisk kładziemy na nowoczesne metody pracy, stosując najnowsze rozwiązania techniczno-organizacyjne, oparte na standardach światowych z uwzględnieniem specyfiki polskiego rynku.