Budujemy
SUPERZESPÓŁ
SUPERZESPÓŁ
Dołącz jako:
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Specjalista ds. Kluczowych Klientów
Łódź - ul. Przybyszewskiego 176/178
Mamy dla Ciebie:
- Stabilne i bezpieczne warunki
zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę - Szkolenia i warsztaty podnoszące kwalifikacje oraz poszerzające wiedzę produktową
- Benefity pozapłacowe
Twoje zadania:
- utrzymywanie bezpośredniego kontaktu telefonicznego i mailowego z Klientami
Kluczowymi oraz internetowymi (m.in.: odpowiedzi na maile, pomoc w przygotowaniu kosztorysów, wyceny transportu i warunków dostaw) - bezpośrednia obsługa Klientów Kluczowych w sklepie
- koordynacja sprzedaży przez Internet i telefon (przyjmowanie i przygotowanie zamówień, nadzorowanie płatności)
- zarządzanie procesem reklamacji (przyjmowanie reklamacji, kontakt z dostawcami, rozwiązywanie reklamacji, informowanie Klientów)
Dołącz do nas, jeśli masz:
- wykształcenie średnie
- doświadczenia w pracy przy reklamacjach
- łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji z Klientami
- samodzielność w działaniu i odpowiedzialności
- bardzo dobrą organizację pracy
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet)
- znajomość przepisów dotyczących reklamacji oraz gwarancji
Mamy dla Ciebie:
- Stabilne i bezpieczne warunki
zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę - Szkolenia i warsztaty podnoszące kwalifikacje oraz poszerzające wiedzę produktową
- Benefity pozapłacowe
Twoje zadania:
- utrzymywanie bezpośredniego kontaktu telefonicznego i mailowego z Klientami
Kluczowymi oraz internetowymi (m.in.: odpowiedzi na maile, pomoc w przygotowaniu kosztorysów, wyceny transportu i warunków dostaw) - bezpośrednia obsługa Klientów Kluczowych w sklepie
- koordynacja sprzedaży przez Internet i telefon (przyjmowanie i przygotowanie zamówień, nadzorowanie płatności)
- zarządzanie procesem reklamacji (przyjmowanie reklamacji, kontakt z dostawcami, rozwiązywanie reklamacji, informowanie Klientów)
Dołącz do nas, jeśli masz:
- wykształcenie średnie
- doświadczenia w pracy przy reklamacjach
- łatwość w nawiązywaniu i budowaniu relacji z Klientami
- samodzielność w działaniu i odpowiedzialności
- bardzo dobrą organizację pracy
- umiejętność pracy pod presją czasu
- umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet)
- znajomość przepisów dotyczących reklamacji oraz gwarancji