JESTEŚMY firmą farmaceutyczną, o stabilnej i znaczącej pozycji na rynku. Stawiamy sobie ambitne cele i konsekwentnie je realizujemy.
CHCEMY być partnerem dla każdego pacjenta, lekarza i farmaceuty, oferując skuteczne i nowoczesne terapie. W naszym portfolio znajdują się leki z dziedziny kardiologii, onkologii, CNS, reumatologii i gastroenterologii.
AKTUALNIE POSZUKUJEMY:
Specjalista ds. Kluczowych Klientów i Sieci Aptek
Miejsce pracy: Warszawa i okolice
Co możemy zaoferować:
- Pracę w dynamicznym i ambitnym zespole;
- Realne do osiągnięcia cele sprzedażowe;
- Pracę z rozpoznawalnymi i uznanymi na rynku produktami Rx i OTC;
- Atrakcyjny system kwartalnych premii;
- Wysokie standardy działania, pracę w stale rozwijającej się firmie;
- Możliwość rozwoju zawodowego np. dzięki uczestniczeniu w szkoleniach a także w inicjowaniu i wdrażaniu zmian zwiększających skuteczność pracy;
- Stanowisko pracy gwarantujące swobodę działania i samodzielność;
- Przyjazną atmosferę i warunki pracy w środowisku opartym na jasnych zasadach i wartościach;
- Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z atrakcyjnym pakietem benefitów (m.in. opieka medyczna, karta sportowa, dofinansowanie posiłków, ubezpieczenie NNW oraz dobrowolne ubezpieczenie na życie)
- Niezbędne narzędzia pracy (m.in. samochód służbowy, iPad).
Czym będziesz się zajmował/a:
- Budowaniem i utrzymywaniem stałych relacji z sieciami aptek w celu realizacji planów sprzedaży zgodnie z polityką firmy;
- Realizacją działań handlowych skierowanych do kluczowych klientów i sieci aptek zgodnie z wykorzystaniem dostępnych narzędzi;
- Zapewnieniem dostępności produktów firmy w sieciach aptek;
- Negocjowaniem umów i kontraktów a także kontrolowaniem postępu w ich realizacji;
- Monitorowaniem i analizą sytuacji rynkowej;
Czego oczekujemy:
- 2 lat doświadczenia w pracy z sieciami aptek na stanowisku Key Account Specialist lub Przedstawiciela Farmaceutycznego/Aptecznego lub pokrewnym;
- Doświadczenia w sprzedaży produktów z branży FMCG lub branży farmaceutycznej (preferowane) np. produktów OTC i suplementów diety;
- Bardzo dobrych zdolności interpersonalnych, komunikatywności;
- Nastawienia na współpracę, umiejętności budowania długotrwałych relacji biznesowych, wysokiej świadomości biznesowej;
- Umiejętności zarządzania czasem (planowania i priorytetyzowania zadań, nastawienia na realizację celu, długofalowego planowania);
- Zdolności analitycznych, w tym bardzo dobrej znajomości MS Excel;
- Praktycznej znajomość technik negocjacyjnych;
- Wyższego wykształcenia, mile widziane o profilu ekonomicznym;
- Prawa jazdy kat. B i doświadczenia za kierownicą.