Poczta Polska S.A.
poszukuje kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. Klienta Kluczowego
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: 150/SKK/25/09/2015
Do zadań pracownika będzie należeć:
- indywidualna opieka handlowa nad określoną grupą Klientów Kluczowych i utrzymywanie stałego kontaktu z przedstawicielami Kluczowych klientów,
- opracowywanie zasad i warunków współpracy dla obsługiwanych Klientów, w tym przygotowywanie umów i ofert,
- odpowiedzialność za realizację nałożonego planu sprzedaży,
- przygotowywanie sprawozdań z realizacji planu sprzedaży.
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia wyższego,
- doświadczenia na podobnym stanowisku,
- znajomości umów i usług świadczonych przez Pocztę Polską S.A.,
- biegłej znajomości pakietu MS Office,
- postawy proaktywnej,
- odporności na stres,
- samodzielności, sumienności, dyspozycyjności,
- komunikatywności.
W zamian oferujemy:
- umowę o pracę na zastępstwo,
- pakiet świadczeń socjalnych,
- możliwość skorzystania z pakietu ubezpieczeń grupowych i pakietu medycznego na atrakcyjnych warunkach,
- pracę w największej, polskiej firmie, o ugruntowanej pozycji na rynku.
Poznaj
Poczta Polska S.A.
Dlaczego warto?
Poczta Polska zajmuje się świadczeniem usług pocztowych, bankowych, ubezpieczeniowych i logistycznych dla klientów indywidualnych, firm i instytucji, za pośrednictwem prawie 7,2 tysiąca placówek, agencji oraz filii pocztowych.
Siłą i przewagą konkurencyjną Poczty Polskiej są jej pracownicy. Spółka zatrudnia ok. 80 tys. osób o różnorodnych kwalifikacjach i kompetencjach, w tym wiele osób z lokalnego rynku pracy. Wszystkim dajemy możliwość rozwoju poprzez udział w szkoleniach, rekrutacjach wewnętrznych oraz licznych konkursach i zespołach projektowych.
Proces rekrutacji
- Krok Wyślij CV
- Krok Porozmawiajmy
- Krok Spotkajmy się
- Krok Rozwiąż zadanie
- Krok Dołącz do nas
- Krok Poleć nas innym