Ogłoszenie numer: 64802, z dnia 2009-05-11
PBS Polska Sp. z o.o.
Jesteśmy młodą, prężną firmą usługowo – handlową obecną na rynku od 2002 roku. Głównym przedmiotem działalności PBS Polska jest outsourcing. Specjalizujemy się w outsourcingu farmaceutycznym i bankowym.
Specjalista ds. kadr
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska
- Prowadzenie dokumentacji kadrowej
- Administracja spraw kadrowych pracowników i zleceniobiorców
- Sporządzanie umów o pracę oraz umów cywilnoprawnych
- Współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie płac
- Przygotowanie zaświadczeń o wynagrodzeniu i świadectw pracy
- Prowadzenie ewidencji czasu pracy
Wymagania
- Min. trzyletnie doświadczenie na podobnym stanowisku
- Biegła obsługa komputera (zwłaszcza MS Excel)
- Dobra organizacja pracy
- Znajomość programu Płatnik
- Wiedza z zakresu BHP
- Bardzo dobra znajomość prawa pracy, przepisów podatkowych i ubezpieczeń społecznych
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.