HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Dla naszego klienta, renomowanej firmy produkcyjnej z kapitałem amerykańskim, poszukujemy doświadczonej i zmotywowanej osoby na stanowisko:
Specjalista ds. Płac
województwo opolskie
Zadania:
- Bieżąca współpraca z firmą zewnętrzną w zakresie administracji płacowej
- Zapewnienie pracownikom Spółki sprawnej obsługi płacowej i merytorycznej opieki w zakresie naliczania wynagrodzeń, rozliczania zaliczek i innych świadczeń finansowych
- Monitorowanie zgodności naliczania płac z polskim ustawodawstwem i wewnętrznymi procedurami Spółki (Kodeks Pracy, przepisy podatkowe)
- Przygotowywanie analiz i raportów płacowych w języku angielskim
- Współpraca z międzynarodowymi strukturami firmy (komunikacja ustna w języku angielskim)
- Wsparcie administracji kadrowej
Wymagania:
- Praktyka w samodzielnej obsłudze płacowej, najchętniej w firmach o profilu produkcyjnym
- Dobra znajomość przepisów podatkowych, płacowych i kadrowych
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – warunek konieczny
- Sprawna obsługa MS Excel, Word, Access, Outlook
- Wyższe wykształcenie kierunkowe
- Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne i skrupulatność
- Umiejętność budowania relacji z ludźmi i komunikatywność
- Bardzo dobra organizacja pracy
Oferujemy:
- Zatrudnienie w firmie o uznanej pozycji na rynku globalnym
- Możliwość rozwoju zawodowego wraz z rozwojem firmy
- Atrakcyjne wynagrodzenie i pakiet świadczeń