SEPHORA jest już od wielu lat liderem na rynku polskim, a będąc częścią koncernu LVMH uczestniczy w jego światowym sukcesie w branży wyrobów luksusowych. SEPHORA to pracodawca międzynarodowy, obecny przede wszystkim w Europie, Stanach Zjednoczonych i Chinach. W Polsce jesteśmy już od 1999 roku, a dzisiaj mamy 88 perfumerii w największych miastach Polski i zatrudniamy ponad 950 osób.
W związku z dynamicznym rozwojem naszej organizacji, obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
- prowadzenie dokumentacji personalnej zgodnej z obowiązującymi przepisami: Umowy o pracę, umowy zlecenia, aneksy, świadectwa pracy, akta personalne,
- wprowadzanie oraz aktualizowanie danych pracowników w systemie kadrowo – płacowym,
- terminowe przesyłanie dokumentów zgłoszeniowych ZUS, sprawozdań PEFRON i GUS,
- przygotowywanie i księgowanie wynagrodzeń dla pracowników,
- rozliczanie zwolnień lekarski, urlopów i innych składników wynagrodzeń,
- kontrola planów pracy, ewidencji czasu pracy, ważności zaświadczeń lekarskich i szkoleń bhp podległych sklepów,
- terminowe sporządzanie statystyk zatrudnienia.
- minimum 4-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
- wykształcenia wyższego o kierunku ekonomicznym,
- bardzo dobra znajomość prawa pracy, przepisów ZUS, PDOF, Programu Płatnik, rozliczania czasu pracy,
- znajomość języka angielskiego w stopniu min. dobrym,
- zdolności analitycznych, autonomii w działaniu i bardzo dobrej organizacji czasu pracy,
- pasji w wykonywaniu codziennych zadań i wysokich umiejętności interpersonalnych, przejawiających się w budowaniu pozytywnej atmosfery w zespole.
SEPHORA wspiera na co dzień tych, którzy poszukują wyzwań, a kariera w SEPHORA to wykorzystanie unikalnej szansy rozwoju zawodowego w firmie kładącej szczególny nacisk na inicjatywę, pasję, wolność, emocje, doskonałość i odwagę. Naszym profilowym kandydatom gwarantujemy pracę, która stanie się ich pasją, dynamiczny rozwój w międzynarodowej organizacji oraz bogaty i konkurencyjny pakiet socjalny.