Deutsche Bank PBC S.A. - jest częścią Grupy Deutsche Bank, jednej z największych instytucji finansowych na świecie. Świadczy wysokiej jakości usługi dla Klientów indywidualnych oraz małych i średnich przedsiębiorstw, oferując długofalowe rozwiązania finansowe dostosowane do indywidualnych potrzeb Klienta.
Aktualnie do Departamentu Zarządzania Jakością w Warszawie poszukujemy:
Specjalisty (ds. Jakości)
Miejsce pracy: Warszawa
Nr Ref.: DB/SBJ/WAR
(umowa na czas zastępstwa)
(umowa na czas zastępstwa)
Zakres głównych obowiązków:
- udział w procesie zatwierdzania dokumentacji/regulacji/wzorów umów tworzonych na potrzeby nowych lub zmienionych produktów, usług i procesów z nimi związanych
- współpraca z innymi jednostkami Banku w ramach procesu zatwierdzania i wprowadzania w życie poszczególnych rodzajów dokumentacji
- udział w projektach dotyczących uzgodnienia procesów dla nowych i zmienianych produktów i usług
- realizacja badań/ankiet oraz analiza wyników i podejmowanie stosownych działań
- wyznaczanie, wdrażanie i monitorowanie standardów jakości obsługi w zakresie usług świadczonych przez Bank
- zgłaszanie do właścicieli procesów wniosków dotyczących podjęcia działań korygujących/zapobiegawczych w zakresie zapewnienia jakości oraz nadzorowanie i ocena podjętych działań m.in. proponowanie zmian, modyfikacji, optymalizacji, uproszeń
- zarządzanie jakością poprzez identyfikację słabych punktów/luk w opiniowanych regulacjach wewnętrznych i podejmowanie działań w Banku, zgodnych z przyjętą strategią Biura oraz kształtujących świadomość projakościową pracowników
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse lub prawo)
- bardzo dobra znajomość produktów bankowych
- bardzo dobra znajomość procesów bankowych
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
Cechy osobowości i umiejętności:
- kreatywność
- umiejętność współpracy w zespole
- komunikatywność
- otwartość na nowe pomysły i inicjatywa w działaniu