Nr wpisu do Rejestru Agencji Zatrudnienia: 2010.
Jesteśmy największą w Polsce firmą HR dostarczającą innowacyjne rozwiązania z zakresu zasobów ludzkich – od usług pracy tymczasowej i rekrutacji pracowników stałych, przez outplacement, po outsourcing usług na terenie Europy Środkowo-Wschodniej. Od 1999 roku nasi dedykowani konsultanci zdobyli zaufanie 2 200 Klientów, którzy stale wybierają Work Service S.A. na swojego Partnera HR. Dla naszych prestiżowych Klientów każdego dnia zatrudniamy średnio 21 000 pracowników. Partnerstwo bazujące na solidnych fundamentach, zaufaniu i profesjonalizmie, zapewnia stanowiska pracy ponad 250 000 osób rocznie. Nasi doradcy i konsultanci posiadają szeroką znajomość regionalnych rynków pracy. Ich wiedza, poparta szerokim doświadczeniem, pozwala nam realizować projekty z lokalną precyzją. W Polsce, Rosji, Niemczech, Czechach, Turcji, Rumunii i na Słowacji posiadamy 35 lokalnych biur oraz sieć 200 mobilnych doradców personalnych, za pośrednictwem których przeprowadzamy także rekrutacje w terenie. Jesteśmy zorientowani na zaspokajanie potrzeb zarówno pracowników, jak i pracodawców. Jednocześnie pozostajemy wrażliwi na zmienne uwarunkowania społeczno-ekonomiczne, podatkowe i prawne. Work Service jest pierwszą spółką z sektora usług personalnych notowaną na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Zapraszamy do świata Work Service. Odkryj nasz szeroki wachlarz produktów, rozległą sieć lokalnych biur i paletę innowacyjnych rozwiązań HR. Dowiedz się, w jaki sposób „Przyciągamy Najlepszych”.
- kontakt z klientami w zakresie jakości produktów,
- przygotowanie jakościowej dokumentacji dla klientów,
- współudział we wdrażaniu nowych projektów,
- prowadzenie analiz i wskaźników jakościowych firmy,
- nadzór nad procesem reklamacji klientowskich,
- przeprowadzanie auditów systemu, procesu i wyrobu,
- szkolenie pracowników pod kątem jakości produktu oraz zgodności z procedurami jakościowymi,
- sporządzanie raportów,
- mierzenie stopnia zadowolenia klienta.
- wykształcenie wyższe techniczne (preferowane zarządzanie jakością),
- min. 2 lata doświadczenia na stanowisku specjalisty ds. jakości lub podobnym związanym z zarządzaniem jakością i obsługą klienta w firmie produkcyjnej w branży motoryzacyjnej,
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego, umożliwiająca swobodną komunikację w relacjach biznesowych (mile widziana znajomość języka niemieckiego),
- znajomość wymagań systemów zarządzania jakością,
- znajomość normy ISO/TS 16949,
- wiedza i umiejętności z zakresu zarządzania jakością,
- mile widziane uprawnienia audytora wewnętrznego systemu zarządzania jakością potwierdzone certyfikatem zgodnie z normą ISO/TS 16949,
- znajomość narzędzi i metod wspomagających zarządzanie jakością (SixSigma, FMEA, MSA, SPC, APQP, PPAP, QSA, 8D, 5WHY, PDCA, QRQC),
- umiejętność czytania, prowadzenia i nadzoru dokumentacji technicznej,
- umiejętność posługiwania się przyrządami kontrolno pomiarowymi,
- umiejętność pracy pod presją czasu,
- umiejętność radzenia sobie w sytuacjach stresowych,
- zorientowanie na klienta i na rezultaty.
- ciekawą i stałą pracę w międzynarodowej firmie z branży Automotive,
- możliwość uczestnictwa w rozwoju firmy,
- możliwość rozwoju zawodowego w dziale jakości,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanych kwalifikacji, umiejętności i doświadczenia,
- narzędzia niezbędne do wykonywania pracy na powierzonym stanowisku,
- praca w nowoczesnym zakładzie o wysokiej kulturze organizacyjnej,
- pakiet socjalny, ubezpieczenia grupowe dla pracowników, opiekę medyczną.