To my tworzymy zespoły pasjonatów, pełnych zaangażowania i optymizmu, dlatego podziel się z nami swoim entuzjazmem i doświadczeniem - zostań Ambasadorem jakości w Neonet!
Obecnie do naszego zespołu sprzedażowego poszukujemy osób na stanowisko:
Specjalista ds. Jakości
Miejsce pracy: Nowa Wieś Wrocławska
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- prowadzenie reklamacji Klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych dotyczących braków, nadwyżek, uszkodzeń towarów w dostawach
- prowadzenie zgłoszeń reklamacyjnych w portalu reklamacyjnym
- weryfikacja nadania towaru w oparciu o systemy IT oraz system monitoringu- analiza wydania towaru
- prowadzenie magazynu braków dla towarów w związku z którymi wiąże się postępowanie wyjaśniające
- pozyskiwanie dokumentacji wydania towaru przy reklamacjach braku i sprawach spornych, szczegółowa analiza przypadków, kontakt z Klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym
- składanie regresów do Przewoźnika dla spraw związanych z zagubieniem przesyłki oraz uszkodzeniem towaru w transporcie, wystawienie noty obciążeniowej dla Przewoźnika
- obsługa Klienta w sprawach dotyczących nieprawidłowości w dostawie, pomoc w prowadzeniu dokumentacji
- współpraca z Kontrolerami/Specjalistami Jakości zajmującymi się obsługą towarów uszkodzonych w celu rozliczenia zgłoszeń reklamacyjnych
- współpraca z Działem Reklamacji, Transportu oraz pracownikami magazynu w celu skutecznego rozwiązania spraw związanych z nieprawidłowościami w dostawach
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego
- doświadczenia w logistyce, obsłudze reklamacji
- doświadczenia we współpracy z firmami przewozowymi, Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
Wybranym Kandydatom oferujemy:
- pełną wyzwań pracę o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności
- możliwość rozwoju zawodowego w nowocześnie zarządzanej polskiej firmie
- umowę o pracę
- pakiet dodatkowych benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
- realizacje ambitnych projektów
Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
- prowadzenie reklamacji Klientów wewnętrznych oraz zewnętrznych dotyczących braków, nadwyżek, uszkodzeń towarów w dostawach
- prowadzenie zgłoszeń reklamacyjnych w portalu reklamacyjnym
- weryfikacja nadania towaru w oparciu o systemy IT oraz system monitoringu- analiza wydania towaru
- prowadzenie magazynu braków dla towarów w związku z którymi wiąże się postępowanie wyjaśniające
- pozyskiwanie dokumentacji wydania towaru przy reklamacjach braku i sprawach spornych, szczegółowa analiza przypadków, kontakt z Klientem wewnętrznym oraz zewnętrznym
- składanie regresów do Przewoźnika dla spraw związanych z zagubieniem przesyłki oraz uszkodzeniem towaru w transporcie, wystawienie noty obciążeniowej dla Przewoźnika
- obsługa Klienta w sprawach dotyczących nieprawidłowości w dostawie, pomoc w prowadzeniu dokumentacji
- współpraca z Kontrolerami/Specjalistami Jakości zajmującymi się obsługą towarów uszkodzonych w celu rozliczenia zgłoszeń reklamacyjnych
- współpraca z Działem Reklamacji, Transportu oraz pracownikami magazynu w celu skutecznego rozwiązania spraw związanych z nieprawidłowościami w dostawach
Od kandydatów oczekujemy:
- wykształcenia min. średniego
- doświadczenia w logistyce, obsłudze reklamacji
- doświadczenia we współpracy z firmami przewozowymi, Klientami zewnętrznymi i wewnętrznymi
Wybranym Kandydatom oferujemy:
- pełną wyzwań pracę o dużym zakresie samodzielności i odpowiedzialności
- możliwość rozwoju zawodowego w nowocześnie zarządzanej polskiej firmie
- umowę o pracę
- pakiet dodatkowych benefitów (karta Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe)
- realizacje ambitnych projektów