Getin Noble Bank S.A.
poszukuje kandydatów/kandydatek do współpracy, jako:
Specjalista ds. jakości
Miejsce pracy: Wrocław
Pracując u nas, będziesz odpowiedzialny za:
- Monitorowanie i podwyższanie jakości rozmów negocjatorów telefonicznych,
- Udzielanie informacji zwrotnych w zakresie prowadzonych działań,
- Szkolenia i coachingi udzielane specjalistom pracującym w obszarze Call Centre (obszar windykacji),
- Kontrole funkcjonalne negocjatorów terenowych,
- Udział w rozpatrywaniu reklamacji.
Oczekujemy od Ciebie:
- wykształcenia średniego,
- doświadczenia w pracy związanej z windykacją lub kontrolą jakości rozmów w Call Centre,
- znajomości technik negocjacyjnych oraz podstawowej znajomości produktów bankowych,
- dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności programu Excel),
- motywacji w działaniu i nastawienia na realizację celu,
- komunikatywności i asertywności,
- czynnego prawa jazdy kat. B,
- gotowości do wyjazdów służbowych.
Oferujemy:
- zatrudnienie na podstawie umowy zastępstwa;
- benefity w postaci karty MultiSport, prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego;
- samodzielne stanowisko pracy;
- pracę w energicznym zespole w najbardziej innowacyjnym banku w Polsce;
- możliwość rozwoju zawodowego.
z dopiskiem: P/OWD/SJ/04/2019 w tytule wiadomości
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się
tylko z wybranymi Kandydatami.
tylko z wybranymi Kandydatami.
Getin Noble Bank to stabilne podstawy i nieograniczone możliwości. Naszą firmę tworzy ponad 5000 pracowników – doświadczonych ekspertów, specjalistów rynkowych i ambitnych młodych profesjonalistów. Z usług Getin Noble Banku korzysta ponad 2,3 mln Klientów, a produkty dostępne są w ponad 430 oddziałach własnych i franczyzowych oraz w szerokiej sieci pośredników. Nasz zespół działa w ramach Sieci Sprzedaży Getin Noble Banku – Banku o ugruntowanej pozycji na rynku, ale otwartego na zmiany i innowacje. To my tworzymy jego wizerunek w oczach Klienta.