Specjalista ds. Jakości
Miejsce pracy:
Warszawa
Obowiązki:
- Opracowywanie i aktualizacja standardów jakościowych wewnętrznych oraz obsługi Klienta
- Weryfikacja szkoleń i materiałów szkoleniowych dotyczących standardów jakościowych
- Przeprowadzanie audytów związanych z jakością obsługi
- Analiza wniosków poaudytowych i proponowanie rozwiązań zmierzających do podnoszenia jakości w każdym aspekcie funkcjonowania Spółki
- Wsparcie procesu analizowania przyczyn i powstawania niezgodności oraz wdrażania działań korygujących i zapobiegawczych
- Przygotowywanie i przeprowadzanie badań satysfakcji Klienta
- Monitoring wskaźników jakościowych
- Proponowanie rozwiązań podnoszących jakość wykonywanych usług oraz jakość pracy oraz realizacja projektów z tym związanych
- Aktywny udział w spotkaniach operacyjno-obsługowych kadry zarządzającej obsługą Klienta
CO OTRZYMASZ W ZAMIAN?
- Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne szkolenia i certyfikaty
- Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
- Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin
- Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
- Karty sportowe
- Umowa o pracę
CO OTRZYMASZ W ZAMIAN?
- Ciekawą pracę w środowisku lotniczym
- Możliwość rozwoju i podnoszenia kwalifikacji
- Niezbędne szkolenia i certyfikaty
- Pracę w zgranym zespole i unikalnym miejscu pracy
- Zniżkowe bilety dla pracowników i ich rodzin
- Prywatną opiekę medyczna i świadczenia socjalne
- Karty sportowe
- Umowa o pracę
Wymagania:
- Bardzo dobra znajomość języka angielskiego – WARUNEK KONIECZNY
- Prawo jazdy kategorii B - WARUNEK KONIECZNY
- 3-letnie doświadczenie w obszarze zarządzania jakością, lub customer experience
- Zaawansowanej znajomości programu Excel
- Kreatywność
- Dbałość o szczegóły i jakość pracy
- Inicjatywa i zaangażowanie
- Wysoka kultura organizacyjna i osobista
- Samodzielność
- Umiejętność organizacji pracy własnej
- Znajomość zakresu działalności LSAS – mile widziana
- Znajomość systemów zarządzania jakością (np. ISO 9001) – mile widziana