Getin Noble Bank S.A.
poszukuje Kandydatów/ Kandydatek do współpracy, jako:
-
monitorowanie i podwyższanie jakości rozmów negocjatorów telefonicznych,
-
udzielanie informacji zwrotnych w zakresie prowadzonych działań,
-
szkolenia i coachingi udzielane specjalistom pracującym w obszarze Call Centre,
-
kontrole funkcjonalne negocjatorów terenowych.
-
wykształcenia średniego,
-
doświadczenia w pracy związanej z windykacją lub kontrolą jakości rozmów w Call Centre,
-
znajomości technik negocjacyjnych oraz podstawowej znajomości produktów bankowych,
-
dobrej znajomości pakietu MS Office (w szczególności programu Excel),
-
motywacji w działaniu i nastawienia na realizację celu,
-
komunikatywności i asertywności.
-
stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
-
benefity w postaci karty MultiSport, prywatną opiekę medyczną oraz dostęp do różnorodnych akcji w ramach funduszu socjalnego,
-
samodzielne stanowisko pracy,
-
pracę w energicznym zespole w najbardziej innowacyjnym banku w Polsce,
-
możliwość rozwoju zawodowego.
z dopiskiem: OWD/SJ/01/2017 w tytule wiadomości
tylko z wybranymi Kandydatami.