Najnowsze oferty pracy

  • Regional Service Manager

    TOMRA Collection Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    As the Regional Service Manager, your responsibilities will include: Lead, coach, and develop a team of field service technicians, fostering a high-performing and motivated team environment. Ensure customer satisfaction by maintaining high standards of service quality and timely issue resolution....
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Jakości Serwisu

Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o.
Warszawa
praca stacjonarna
1777 dni temu

Konica Minolta
Business Solutions Polska



Globalny dostawca kompleksowych rozwiązań i usług IT, optymalizujących procesy biznesowe związane z zarządzaniem dokumentami. Specjalizujemy się w doradztwie biznesowym, oferując szereg wiodących na świecie systemów druku. Jesteśmy liderem w dziedzinie technologii, regularnie inwestujemy w badania i rozwój, wyznaczając przy tym wysokie standardy na rynku.

W chwili obecnej poszukujemy kandydatów do działu Serwisu na stanowisko:

Specjalista ds. Jakości Serwisu
Miejsce pracy: Warszawa
zakres obowiązków:
  • Usprawnianie procesów obsługi klienta w obszarze Serwisu, w tym ich wprowadzanie i ciągłe usprawnienia
  • Opieka i rozwój aplikacji do zarządzania zleceniami serwisowymi od Klientów - wraz z systemem wspierającym
  • Kontrola i ocena wskaźników wpływających na zadowolenie klientów
  • Wprowadzanie, kontrola i przygotowanie raportów produktywności Serwisu oraz doskonalenie procesów wpływających na zwiększenie wydajności pracy tego zespołu
  • Wspieranie pracowników działu Serwisu i Sprzedaży w uzyskaniu analiz serwisowych
wymagania:
  • Min. 2 letnie doświadczenie na pokrewnym samodzielnym stanowisku w branży technologicznej
  • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunki uczelni wyższych technicznych lub w zakresie nauk ścisłych
  • Znajomość i praktyczne wykorzystanie w codziennej pracy języka SQL
  • Znajomość języka angielskiego – min. B1 warunek konieczny
  • Znajomość metod z obszaru zarządzania jakością oraz zarządzanie projektami
  • Otwartości, komunikatywności i umiejętności współpracy w zespole
  • Inicjatywy i samodzielności w działaniu
oferujemy:
  • Bezpłatną prywatną opiekę medyczną dla Ciebie i Twojej rodziny
  • Dofinansowanie zajęć sportowych
  • Pakiet szkoleniowy rozwijający wiedzę merytoryczną oraz umiejętności osobiste, dostęp do międzynarodowej bazy wiedzy
  • Możliwość uczestnictwa we wprowadzaniu na rynek polski innowacyjnych rozwiązań
  • Przyjazną i koleżeńską atmosferę w zespole
proces rekrutacji:
  • Wstępną weryfikacją kandydatów może być zadanie praktyczne
  • Następnie osoby są zapraszane na rozmowy z przyszłym przełożonym oraz Działem HR
  • Ostatnim etapem rekrutacji może być weryfikacja referencji kandydatów
  • Każdy kandydat, który zostanie zaproszony na rozmowy otrzyma informację zwrotną z ostateczną decyzją (również osoby, którym nie zostanie przedstawiona oferta zatrudnienia)

Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

Wysyłając swoje dokumenty aplikacyjne, wyrażasz zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych zawartych w tych dokumentach aplikacyjnych przez Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Muszkieterów 15, 02-273, w celu udziału w prowadzonym procesie rekrutacyjnym. Masz prawo w dowolnym momencie wycofać swoją zgodę, kierując informację o jej wycofaniu do Konica Minolta Business Solutions Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Muszkieterów 15, 02-273 na adres e-mail: daneosobowe@konicaminolta.pl. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Robimy startupy od 140 lat.
Technologia to nasza codzienność.
Dołącz do nas i zmieniaj świat. www.konicaminolta.pl
 

Podobne oferty

  • Regional Service Manager

    TOMRA Collection Poland Sp. z o.o.   Warszawa    praca mobilna
    kierownik/koordynator / menedżer  umowa o pracę  pełny etat
    13 dni
    As the Regional Service Manager, your responsibilities will include: Lead, coach, and develop a team of field service technicians, fostering a high-performing and motivated team environment. Ensure customer satisfaction by maintaining high standards of service quality and timely issue resolution....