Jesteśmy jednym z największych dostawców telekonsultacji medycznych w Europie. Umożliwiamy dostęp do lekarzy ogólnych i specjalistów 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Naszą misją jest zapewnienie pacjentom doskonałej opieki medycznej, gdziekolwiek i kiedykolwiek jej potrzebują. Prowadzimy konsultacje za pośrednictwem telefonu, czatu i wideo oraz oferujemy naszym klientom różne inne produkty telemedyczne.
Z naszych usług korzystają firmy ubezpieczeniowe, zdrowotne i finansowe, które mają siedziby na całym świecie. Po więcej informacji o nas zapraszamy na stronę internetową https://telemedi.com.
Specjalista ds. jakości obsługi pacjenta
Zadania:
- Dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta
- Odpowiedzialność za jakość realizowanych usług zgodnie z ustalonymi KPI
- Nadzór oraz bieżąca obsługa w ramach procesu obsługi reklamacji
- Raportowanie i analiza wskaźników jakościowych (w tym reklamacji)
- Wykonywanie audytów jakościowych
- Współpraca z innymi zespołami w zakresie poprawy jakości świadczonych usług
Wymagania:
- Doświadczenie w obsłudze telefonicznej klienta (min. 1 rok)
- Znajomość definiowania i sposobu pomiaru wskaźników jakościowych w zdalnej obsłudze klienta
- Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
- Komunikatywna znajomość języka angielskiego
- Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów, samodzielność w działaniu
- Biegła obsługa komputera, pakietu MS Office
Oferujemy:
- Ciekawą pracę w młodym zespole w szybko rozwijającym się start-up’ie
- Decyzyjność oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji
- Dostęp do szkoleń e-learning, kursów językowych, baz wiedzy, biblioteczki
- Wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia
- Elastyczne formy zatrudnienia
- Nielimitowany dostęp do konsultacji z lekarzami Telemedi