specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 800 - 10 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Responsibilities: Handling telephone calls from technicians and installers of photovoltaic equipment; Diagnosing and resolving incoming calls; Controlling the correct resolution of technical faults that occur; Cooperation with other levels of technical support and service engineers; Entering data...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
12 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów na terenie woj. mazowieckiego i lubelskiego, budowanie długoterminowych relacji z klientami, negocjowanie warunków umów handlowych z klientami, organizowanie sieci sprzedaży, monitorowanie rynku, kontrolowanie spływu należności od klientów,...
Zakres obowiązków: praca na terenie woj. mazowieckiego i lubelskiego, pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami, prowadzenie negocjacji handlowych, analizowanie rynku, monitorowanie należności, raportowanie wyników oraz realizowanie celów sprzedażowych.
Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Praca on-site z Lublina Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat historii medycznej; Rozwiązywanie problemów pacjentów, organizacja wymiany produktów.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...
Jesteśmy jednym z największych dostawców telekonsultacji medycznych w Europie. Umożliwiamy dostęp do lekarzy ogólnych i specjalistów 24h na dobę, 7 dni w tygodniu. Naszą misją jest zapewnienie pacjentom doskonałej opieki medycznej, gdziekolwiek i kiedykolwiek jej potrzebują. Prowadzimy konsultacje za pośrednictwem telefonu, czatu i wideo oraz oferujemy naszym klientom różne inne produkty telemedyczne.
Z naszych usług korzystają firmy ubezpieczeniowe, zdrowotne i finansowe, które mają siedziby na całym świecie. Po więcej informacji o nas zapraszamy na stronę internetową https://telemedi.com.
Specjalista ds. jakości obsługi pacjenta
Zadania:
Dbanie o najwyższą jakość obsługi klienta
Odpowiedzialność za jakość realizowanych usług zgodnie z ustalonymi KPI
Nadzór oraz bieżąca obsługa w ramach procesu obsługi reklamacji
Raportowanie i analiza wskaźników jakościowych (w tym reklamacji)
Wykonywanie audytów jakościowych
Współpraca z innymi zespołami w zakresie poprawy jakości świadczonych usług
Wymagania:
Doświadczenie w obsłudze telefonicznej klienta (min. 1 rok)
Znajomość definiowania i sposobu pomiaru wskaźników jakościowych w zdalnej obsłudze klienta
Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
Komunikatywna znajomość języka angielskiego
Nastawienie na osiąganie wyznaczonych celów, samodzielność w działaniu
Biegła obsługa komputera, pakietu MS Office
Oferujemy:
Ciekawą pracę w młodym zespole w szybko rozwijającym się start-up’ie
Decyzyjność oraz samodzielność w podejmowaniu decyzji
Dostęp do szkoleń e-learning, kursów językowych, baz wiedzy, biblioteczki
Wynagrodzenie adekwatne do Twojego doświadczenia
Elastyczne formy zatrudnienia
Nielimitowany dostęp do konsultacji z lekarzami Telemedi
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat 9 800 - 10 300 zł brutto/mies. aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 godz.
Responsibilities: Handling telephone calls from technicians and installers of photovoltaic equipment; Diagnosing and resolving incoming calls; Controlling the correct resolution of technical faults that occur; Cooperation with other levels of technical support and service engineers; Entering data...
specjalista (mid) / kierownik/koordynator kontrakt B2B pełny etat
12 godz.
Jeżeli myślisz o zmianie branży lub szukasz dodatkowego źródła dochodu, a ponadto posiadasz wysoki poziom samodyscypliny, jesteś ambitny i komunikatywny – porozmawiaj z nami o możliwości współpracy. Główne zadania na ww. stanowisku to: pozyskiwanie klientów oraz sprzedaż...
specjalista mid / junior umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
1 dni
Zakres obowiązków: obsługa połączeń wychodzących (audio i video) nawiązywanie i aktywne utrzymywanie relacji z klientami przygotowywanie ofert odpowiadających potrzebom klientów wprowadzanie danych do systemu
Zakres obowiązków: pozyskiwanie nowych klientów na terenie woj. mazowieckiego i lubelskiego, budowanie długoterminowych relacji z klientami, negocjowanie warunków umów handlowych z klientami, organizowanie sieci sprzedaży, monitorowanie rynku, kontrolowanie spływu należności od klientów,...
Zakres obowiązków: praca na terenie woj. mazowieckiego i lubelskiego, pozyskiwanie i budowanie relacji z klientami, prowadzenie negocjacji handlowych, analizowanie rynku, monitorowanie należności, raportowanie wyników oraz realizowanie celów sprzedażowych.
Twoje zadania: Przetwarzanie zapytań telefonicznych klientów; Udzielanie wsparcia telefonicznego, obejmujące zarówno połączenia przychodzące, jak i wychodzące; Efektywna współpraca między działami w celu skutecznego rozpatrywania reklamacji; Aktywne wprowadzanie i realizacja sugestii...
młodszy specjalista (junior) / asystent umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Praca on-site z Lublina Do twoich zadań należeć będzie: Telefoniczna oraz mailowa obsługa klienta zgodna z najwyższymi standardami; Wsparcie przy zbieraniu informacji na temat historii medycznej; Rozwiązywanie problemów pacjentów, organizacja wymiany produktów.
specjalista (mid) umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online
2 dni
Do twoich codziennych zadań będzie należało: Obsługa klienta w języku polskim i rosyjskim; Wspieranie Klientów drogą mailową i telefoniczną; Wsparcie podczas problemów z rezerwacjami lub płatnościami; Rozwiązywanie problemów zgodnie z procedurami. Czego oczekujemy od Ciebie? Język:...
specjalista junior / mid umowa o pracę / zlecenie pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
2 dni
Your tasks will involve: Tending to customers via phone and e-mail according to highest standards; Achieving client satisfaction levels set by management; Commitment to solving and understanding customer problems in order to provide the best solutions. This job is for you if: You have a fluent...
Key responsibilities: Provide exceptional customer service to clients and customers by answering their questions, addressing their concerns, and resolving any issues they may have via phone and email. Use customer relationship management software (CRM) to manage customer interactions and track...