![](/img/firma/templates/287315/18354c446d0eff8b6ec81b3f318f1f3a.jpg)
Poszukujemy osoby na stanowisko:
Specjalista ds. jakości obsługi klienta
Miejsce pracy: Szczecin
Nr ref: SPJO/VII/HM/SZ
Nr ref: SPJO/VII/HM/SZ
Zadania:
- cykliczna kontrola jakości obsługi Klienta oraz ocena poziomu wiedzy z zakresu IT posiadanej przez Pracowników Zespołu Telesprzedaży i Obsługi Klienta
- analiza potrzeb szkoleniowych oraz samodzielne przygotowywanie materiałów szkoleniowych
- prowadzenie szkoleń produktowych z zakresu IT oraz szkoleń sprzedażowych i rozwojowych
- wdrażanie do pracy nowych Pracowników Zespołu Telesprzedaży
Wymagania:
- wykształcenie wyższe
- ukończony kurs trenerski lub kierunkowe studia podyplomowe
- minimum 2-letnie praktyczne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, m.in. z zakresu sprzedaży telefonicznej oraz obsługi klienta
- minimum rok doświadczenia w sprzedaży lub w pracy w Call Center
- dobra znajomość obsługi MS Office oraz programów do prezentacji multimedialnych
- komunikatywność, otwartość, kreatywność i samodzielność w działaniu
- silna motywacja do realizacji celów sprzedażowych oraz umiejętność organizacji własnej pracy
Dodatkowe atuty:
- wiedza z zakresu IT
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
- motywacyjny system wynagradzania
- możliwość rozwoju zawodowego
- służbowy laptop, telefon.