Specjalista ds. Jakości Danych Finansowych
W Leroy Merlin tworzymy jedną, zgraną Ekipę. Nasi pracownicy codziennie pomagają klientom tworzyć DOM i kreują swoje ścieżki kariery. Jesteśmy obecni na polskim rynku od 27 lat i otworzyliśmy już 78 sklepów!
Nasza współpraca opiera się na solidnych fundamentach. Wsparcie, dobra atmosfera, dzielenie się wiedzą i wzajemny szacunek to wartości, które są dla nas ważne. Średni staż w Ekipie Leroy Merlin wynosi 5 lat, a 99% osób jest zatrudniona na podstawie umowy o pracę.
Chcemy tworzyć DOM, budować stabilne kariery i zapewniać możliwości rozwoju.
Znajdź swoje miejsce w Ekipie!
- Posiadasz wykształcenie wyższe preferowane (finanse i rachunkowość, ekonomia);
- Masz doświadczenie w administrowaniu danymi podstawowymi dostawców;
- Masz doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku min. 2 lata;
- Znasz język angielski w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację - poziom B2;
- Znasz system Oracle;
- Posiadasz bardzo dobre umiejętności analizy i interpretacji danych tak, aby na ich podstawie wyciągać wnioski;
- Jesteś osobą, która powierzone zadania wykonuje terminowo, dokładnie i rzetelnie;
- Potrafisz efektywnie organizować swoją pracę i masz wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne.
- Administrowanie bazą danych dostawców;
- Tworzenie dostawców towarowych i dostawców kosztów ogólnych; kompletność dokumentacji związanej z nowym dostawcą;
- Weryfikacja zgodności wniosków o założenie nowego dostawcy lub modyfikacja pod względem obowiązujących procedur;
- Monitorowanie procesu zakończenia współpracy z dostawcami oraz prowadzenie ich rejestru;
- Dokonywanie fuzji dostawców w systemach oraz prowadzenie ich rejestru;
- Weryfikacja wniosków cofniętych;
- Weryfikacja jakości danych finansowych poprzez opracowywanie i analizę raportów kontrolnych;
- Przeprowadzanie cyklicznych kontroli w obszarze referencjonowania dostawców i wdrażanie usprawnień w tym obszarze;
- Aktywny udział w projektach wewnętrznych oraz współpraca z Grupą w tym zakresie;
- Dbanie o efektywność i spójność procesów;
- Implementacja zmian w odpowiedzi na zmianę przepisów;
- Codzienna współpraca z działami: zakupów niebezpośrednich, zakupów towarowych, księgowości, windykacji, prawnym;
- Przygotowywanie danych na potrzeby audytorów wewnętrznych i zewnętrznych;
- Prowadzenie szkoleń w zakresie referencjonowania dostawców.
- Premię za progresję.
- Udział w wynikach i akcjonariat.
- Fundusz mieszkaniowy.
- Dofinansowanie do termomodernizacji.
- Ubezpieczenie grupowe.
- Prywatna opieka medyczna.
- eTutor - platforma do nauki języków obcych.
- Kafeteria benefitów Worksmile.
- Rabat na zakupy.
- Telefon służbowy.
Poznaj
Leroy Merlin Polska Sp. z o.o.
Firma Leroy Merlin rozpoczęła działalność w roku 1923 we Francji. Od 1979 jest stowarzyszona z rodzinną grupą finansową Association Familiale Mulliez (AFM). W 2006 r. z firm branży budowlanej, które należały do AFM, utworzono GROUPE ADEO. Obecnie jest to drugi w Europie i czwarty na świecie dystrybutor w tej branży.