Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
- Blisko 50,000 pracowników
- Jesteśmy obecni w 440 lokalizacjach
- Obsługujemy 400,000 klientów
- Generujemy €3.1 miliarda obrotu
Poszukujemy Trzeciego Ogniwa do naszego obszaru helpdesk :) Nasza praca opiera się na efektywnym podziale obowiązków pomiędzy pierwszą a drugą linię wsparcia. Pomagamy naszym kolegom i koleżankom z Centrali oraz z Centrum Logistycznego, ale także dostarczamy wsparcie helpdesk dla naszych 6 Zakładów rozlokowanych w całej Polsce. Jeśli jesteś gotów dołączyć do naszego zespołu i podjąć się ciekawych wyzwań, czekamy na Ciebie!
- Instalacje, serwis i ewidencjonowanie sprzętu komputerowego,
- Instalowanie oprogramowania użytkowego,
- Obsługa zgłoszeń Service Desk (wsparcie użytkowników na pierwszej linii),
- Diagnozowanie problemów związanych ze stacjami roboczymi,
- Pomoc użytkownikom w rozwiązywaniu problemów z działaniem oprogramowania i sprzętu komputerowego,
- Proponowanie zmian optymalizujących prace w danym obszarze,
- Raz na kwartał - wyjazdy służbowe do naszych zakładów.
- Wykształcenia min. średniego - preferowane kierunki: techniczny, informatyczny lub pokrewny,
- Min. rok doświadczenia w pracy z systemami Helpdesk,
- Znajomości j. angielskiego na poziomie, który pozwoli na swobodną komunikację z pracownikami Elis z innych krajów (min. B1),
- Podstawowej znajomości zagadnień związanych z Active Directory,
- Podstawowej znajomości pakietów MS Office, Office 365,
- Umiejętności efektywnej organizacji pracy,
- Komunikatywności.
- Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- Stałe wynagrodzenie + premię uznaniową zależną od wyników,
- Dostęp do najnowszych technologii IT,
- Różnorodność projektów - w tym projekty międzynarodowe,
- Możliwość rozwoju, szkoleń,
- Pakiet socjalny - prywatna opieka medyczna, karta sportowa, ubezpieczenie grupowe, wczasy pod gruszą, bony świąteczne, paczki na święta itp.,
- Swobodną atmosferę pracy (nie mamy narzuconego dress codu)
- Darmowy parking,
- Możliwość dołączenia do inicjatyw firmowych: bieg charytatywny, wolontariat, działania na rzecz zrównoważonego rozwoju, świętowanie dnia doceniania pracownika.
- Swobodna atmosfera pracy
- Bogaty pakiet benefitów pozapłacowych
- Ogólnodostępny parking dla pracowników
- Work-life balance
- Ekspres do kawy i dobre wyposażenie socjalne
- Umowa o pracę i przejrzyste warunki wynagrodzenia
Poznaj
Elis Polska
Dlaczego warto?
Zapewniamy naszym Klientom możliwość korzystania z wielu produktów na zasadzie wynajmu, eliminując konieczność ich kupowania. Nasze produkty są projektowane i modernizowane w celu zapewnienia najwyższej jakości i trwałości.
W Elis największą siłą są pracownicy. Zwracamy szczególną uwagę na ich dobre samopoczucie, szkolenia i rozwój osobisty. Nasza polityka kadrowa opiera się na czterech filarach: pozyskaniu talentów, zapewnianiu im rozwoju, szkoleniu oraz ich dalszemu rozwijaniu. W Elis dbamy o to, aby każdy pracownik mógł realizować się w Grupie zgodnie ze swoimi umiejętnościami, potrzebami szkoleniowymi i ambicjami. Stawiamy na wzajemny szacunek, zaufanie i zaangażowanie. Oferujemy naszym pracownikom perspektywę kariery w profesjonalnej, międzynarodowej organizacji.
Proces rekrutacji
- Krok Rozmowa telefoniczna
- Krok Spotkanie rekrutacyjne
- Krok Propozycja współpracy