Grupa Pekabex jest liderem nowoczesnego budownictwa modułowego w Polsce. Dostarczamy rozwiązania w zakresie projektowania, produkcji i montażu konstrukcji obiektów w oparciu o technologię prefabrykacji elementów żelbetowych, jak również kompleksową budowę obiektów „pod klucz”.
Produkcja realizowana jest w pięciu fabrykach zlokalizowanych w Poznaniu, Gdańsku, Mszczonowie (k. Warszawy) oraz Bielsku Białej. Budujemy w Polsce i za granicą (głównie na terenie Skandynawii i Niemiec), tworzymy zespół ponad 2.000 osób.
Działamy od prawie 50 lat, w lipcu 2015 r. z sukcesem zadebiutowaliśmy na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Centrum Badań i Rozwoju Pekabex pracuje nad dostarczaniem nowoczesnych rozwiązań. W dziedzinie nauki i edukacji współpracujemy z uczelniami na terenie całej Polski.
Aktualnie poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:
- Ewidencja zasobów infrastruktury IT oraz oprogramowania,
- Obsługa sprzętu IT:
- Konserwacja i naprawa sprzętu teleinformatycznego,
- Instalacja i konfiguracja oprogramowania użytkowego i systemowego,
- Konfigurowanie sprzętu i/lub dobór tej konfiguracji do potrzeb użytkownika,
- Diagnozowanie i naprawa uszkodzeń urządzeń systemu komputerowego. - Zakup sprzętu telefonicznego i komputerowego,
- Obsługa wdrożeń integracji urządzeń i oprogramowania z infrastrukturą IT,
- Zarządzanie kontami poczty elektronicznej oraz dostępami do zasobów dla użytkowników infrastruktury IT,
- Pomoc techniczna dla użytkowników.
- Wykształcenie o profilu informatycznym,
- Wiedza z zakresu systemów operacyjnych, serwerowych, sieci LAN,
- Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym czytanie dokumentacji technicznej,
- Samodyscyplina, samodzielność, komunikatywność, dyspozycyjność,
- Prawo jazdy kat B.
- Możliwość zdobycia ciekawego doświadczenia zawodowego w dużej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym i zagranicznym,
- Przyjazną atmosferę,
- Dostęp do pakietu benefitów (karty sportowe, prywatna opieka medyczna, kursy językowe).