Ricoh Polska to polski przedstawiciel międzynarodowego koncernu produkującego urządzenia biurowe, oprogramowanie do przetwarzania dokumentów, rozwiązania do druku produkcyjnego, systemy zarządzania dokumentami i świadczącego usługi IT. Oferta Ricoh obejmuje oprogramowanie, urządzenia wielofunkcyjne, drukarki laserowe i żelowe, urządzenia szerokoformatowe, faksy, powielacze cyfrowe, urządzenia produkcyjne na papier cięty i ciągły, projektory i wyspecjalizowane produkty branżowe. Firma jest znana z wysokiej jakości produktów, wyjątkowego podejścia do klienta i licznych inicjatyw na rzecz zrównoważonego rozwoju.
Główna siedziba Ricoh Polska znajduje się w Warszawie. Firma ma także sześć oddziałów: w Katowicach, Poznaniu, Szczecinie, Łodzi, Gdyni oraz we Wrocławiu, a także sieć Autoryzowanych Partnerów.
Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało m.in.:
-
Zapewnienie wsparcia w obszarze infrastruktury IT
-
Prowadzenie ewidencji sprzętu IT
-
Instalacja, konfiguracja oraz utrzymanie jednostek z systemami Windows i oprogramowaniem klienckim
-
Rozwiązywanie telefonicznych i e-maliowych zgłoszeń użytkowników
-
Obsługa elektronicznych systemów zgłoszeń
- Wykształcenie wyższe informatyczne lub pokrewne (mile widziane)
- Znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację oraz czytanie dokumentacji technicznej
- Znajomość systemu Windows 7/8/10 (pozwalająca na diagnozowanie i rozwiązywanie problemów)
- Znajomość MS Office
- Znajomość protokołu TCP/IP
- Znajomość budowy komputera
- Podstawowa znajomość Active Directory
- Zdolność analitycznego myślenia i rozwiązywania problemów
- Dobra organizacja czasu pracy, umiejętność pracy pod presją czasu
- Umiejętność pracy w zespole
- Ciekawą pracę w firmie będącej częścią międzynarodowej korporacji
- Możliwość zdobycia doświadczenia oraz rozwoju zawodowego
- Stabilną formę zatrudnienia (umowa o pracę)
- Niezbędne narzędzia do pracy
- Prywatną opiekę medyczną, kartę sportową, ubezpieczenie grupowe