młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Are you passionate about IT applications and are interested in providing high class customer support, then this Junior IT Specialist role in Commercial IT area in Arla might be a perfect fit for you. “You will join an amazing team of dedicated young talents, that are eager to make every day easier...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
Twój zakres obowiązków Administracja i utrzymanie infrastruktury serwerów Power i systemów AIX Banku; Prace rozwojowe i utrzymanie dokumentacji w ramach zarządzanego środowiska; Udział w projektach biznesowych realizowanych przez Bank; Współpraca z firmami zewnętrznymi;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków wsparcie w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez Pracowników; diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem; udzielanie informacji o statusie zgłoszeń; przygotowywanie sprzętu komputerowego dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
6 dni
Are you passionate about IT applications and are interested in providing high class customer support, then this Junior IT Specialist role in Commercial IT area in Arla might be a perfect fit for you. “You will join an amazing team of dedicated young talents, that are eager to make every day easier...
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
How you will make an impact Join Arla’s in-house Service Desk, where you'll play a crucial role in assisting our colleagues on the Swedish line. In our team, you'll have plenty of chances to share your ideas and learn new things. Specifically, you will: Provide 1st and 1.5-level Support for all...
Utrzymanie systemów teleinformatycznych w ramach Orange Polska oraz Grupy Orange Analiza i rozwiązywanie problemów technicznych, planowanie i wdrażanie zmian w sieci Wsparcie techniczne w zakresie usuwania awarii i działań prewencyjnych dla sieci i usług klienckich w trybie 24/7 Tworzenie...
specjalista junior / mid / senior umowa o pracę pełny etat
3 dni
Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
Twój zakres obowiązków Administracja i utrzymanie infrastruktury serwerów Power i systemów AIX Banku; Prace rozwojowe i utrzymanie dokumentacji w ramach zarządzanego środowiska; Udział w projektach biznesowych realizowanych przez Bank; Współpraca z firmami zewnętrznymi;
młodszy specjalista (junior) umowa o pracę pełny etat
1 dni
Twój zakres obowiązków wsparcie w ramach problemów technicznych, sprzętowych i systemowych zgłaszanych przez Pracowników; diagnoza oraz rozwiązywanie bieżących problemów z oprogramowaniem i sprzętem; udzielanie informacji o statusie zgłoszeń; przygotowywanie sprzętu komputerowego dla...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
4 dni
Beantwortung von Kundenfragen per Telefon, Chat und E-Mail. Du bist die Stimme, die unsere Kunden glücklich und informiert hält. Du behältst jede Interaktion, Lösung und Nachbereitung in unserem CRM-System im Auge, damit dir nichts entgeht. Finden Sie heraus, was falsch läuft und bieten Sie...
What the day will look like As a member of our team, you’d be responsible for providing administrative support in terms of available insurance policies by organizing, validating, and verifying the data as well as interacting directly with the Dutch teams to deliver the best solutions available on...
specjalista (mid) umowa o pracę pełny etat rekrutacja online aplikuj szybkoaplikuj bez CV
9 dni
Odpowiadanie na zapytania klientów przez telefon, chat i e-mail, dbanie o satysfakcję oraz informowanie klientów. Monitorowanie interakcji, rozwiązań i działań posprzedażnych w systemie CRM. Rozwiązywanie problemów klientów przy użyciu różnych narzędzi. Współpraca w zespole w celu...
Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...