NOWEL Sp. z o.o. jest rodzinną firmą. Przekazywana przez pokolenia pasja w tworzeniu pieczywa w połączeniu z fachową wiedzą pozwala na zastosowanie w naszym zakładzie produkcyjnym nowoczesnych i sprawdzonych technologii. Wsparciem dla rozwoju firmy jest ponad 300 osobowy zespół współpracowników, dzięki którym po oferowane przez nas pieczywo każdego dnia chętnie sięgają konsumenci w Polsce i zagranicą.
Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Specjalista ds. IT / Inżynier Wsparcia Technicznego / Helpdesk
Miejsce pracy: Legionowo
Nr ref.: Inżynier Wsparcia Technicznego
Zadania:
- utrzymanie infrastruktury informatycznej w ruchu (w tym infrastruktury sieciowej),
- przygotowywanie sprzętu komputerowego dla istniejących i nowych stanowisk pracy,
- wsparcie użytkowników w zakresie IT (rozwiązywania zgłoszeń oraz incydentów związanych ze sprzętem, działaniem systemu operacyjnego lub aplikacji),
- instalowanie oprogramowania systemowego i narzędziowego na komputerach użytkowników,
- nadzór nas systemem SAP,
- zarządzanie magazynem sprzętu oraz licencji,
- wdrażanie nowych rozwiązań sprzętowych oraz programowych.
Wymagania:
- wykształcenie wyższe (kierunki informatyczne lub pokrewne),
- doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku,
- umiejętność skutecznego diagnozowania i rozpoznawania problemów dotyczących sprzętu i oprogramowania,
- znajomość zagadnień sieci LAN/WAN,
- komunikatywność i wysoka kultura osobista,
- dostępność do pracy w pełnym wymiarze czasu pracy w siedzibie firmy,
- mile widziane uprawnienia SEP grupa 1.
Oferujemy:
- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
- wynagrodzenie adekwatne do posiadanego doświadczenia i umiejętności,
- zatrudnienie bezpośrednio u pracodawcy w oparciu o umowę o pracę,
- możliwość skorzystania z ubezpieczenia grupowego.