Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. IT - help desk

DECORA S.A
wielkopolskie, Środa Wielkopolska
praca stacjonarna
1503 dni temu

Decora S.A. - WE ARE THE FLOOR EXPERTS!

 

Jesteśmy europejskim liderem w produkcji i wdrażaniu innowacyjnych rozwiązań podłogowych. W naszej ofercie znajdują się panele winylowe FULL RIGID, wyprodukowane w oparciu o autorską technologię rdzenia mineralnego HD MINERAL CORE. Decora S.A. to także Europejski Lider w produkcji akcesoriów podłogowych. Jako jedyna firma w Europie możemy zaoferować kompletny system akcesoriów podłogowych (podkład-listwa-profil) z własnej produkcji. Wśród podkładów, jako jedna z dwóch firm na świecie, produkujemy najbardziej zaawansowane technologicznie poliuretanowo podkłady podłogowe (PUM).

 

Od 25 LAT inwestujemy w wiedzę, najnowszą technologię i know-how.

 

Więcej o naszych produktach przeczytasz na stronach marek:

ARBITON – www.arbiton.com

AFIRMAX – www.afirmax.eu

EWIFOAM – www.ewifoam.de

Vidella – www.vidella.com

Specjalista ds. IT - help desk
Miejsce pracy: Środa Wielkopolska

Osoba na stanowisku odpowiedzialna będzie za:
  • Utrzymanie ciągłości pracy systemów informatycznych,
  • Rozwiązywanie incydentów oraz awarii informatycznych,
  • Przygotowanie sprzętu dla użytkowników końcowych,
  • Przekazywanie sprzętu IT użytkownikom i prowadzenie archiwum protokołów przekazania sprzętu komputerowego.
  • Rozwiązywanie bieżących problemów użytkowników systemów informatycznych – helpdesk,
  • Pomoc użytkownikom w zakresie obsługi oprogramowania biurowego.
Od kandydata Oczekujemy:
  • Znajomość systemów operacyjnych z rodziny Windows, sprzętu PC, drukarek,
  • Podstawowej znajomość systemów IT (np. Active Directory, 3cx, SQL),
  • Znajomości pakietów Microsoft Office,
  • Znajomości sieci lan / wan,
  • Umiejętności analitycznego myślenia,
  • Odporności na stres umiejętność pracy w zespole.
Naszym Pracownikom oferujemy:
  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
  • Prywatną opiekę medyczną finansowaną przez pracodawcę
  • Kartę Multisport
  • Możliwość przystąpienia do ubezpieczenia grupowego
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych poprzez udział w szkoleniach, konferencjach i targach
  • Konkursy i prezenty przy każdej okazji do wspólnej radości dla pracowników i ich rodzin
  • Dofinansowanie choinkowe
  • Wyprawki szkolne dla dzieci pracowników
  • Bezpłatny parking dla zmotoryzowanych
Informujemy, że administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Decora S.A., z siedzibą ul. Ignacego Prądzyńskiego 24A, 63-000 Sroda Wielkopolska. Państwa dane osobowe będą przetwarzanew związku z wypełnieniem obowiązku prawnego ciążącego na administratorze, o którym mowa w art. 22¹ Kodeksu Pracy oraz art. 6 ust. 1 lit.c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 lub na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 lit.a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679) w sytuacji kiedy zakres przesyłanych przez Pana/Pani danych wykracza poza katalog określony w art. 22¹ Kodeksu Pracy. Ma Pani/Pan prawo do żądania dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych. Podanie danych jest dobrowolne, ale niezbędne do udziału w procesie rekrutacji. Dane osobowe będą przetwarzane do czasu zakończenia postępowania rekrutacyjnego, a w przypadku wyrażenia zgody na udział w przyszłych postępowaniach rekrutacyjnych do czasu wycofania tej zgody. Odbiorcami danych mogą być podmioty doradztwa personalnego. Jednocześnie informujemy, że przysługuje Państwu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
 

Podobne oferty

  • Specjalista / Specjalistka HelpDesk

    Gemini Polska Sp. z o.o.   Gdańsk    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków obsługa zgłoszeń Helpdesk w systemie JIRA (w tym wsparcie zdalne) zapewnianie wsparcia pracownikom firmy w codziennych problemach związanych ze sprzętem i oprogramowaniem przygotowywanie nowych stanowisk pracy (instalacja i konfiguracja oprogramowania, kont...
  • Specjalista ds. Informatyki (Helpdesk - I Linia Wsparcia)

    GEODIS Road Network Sp. z o.o.   Błonie    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Główne obowiązki: Wsparcie użytkowników systemów informatycznych w codziennej pracy. Rozwiązywanie zdalne i lokalne problemów sprzętowych i programowych na stacjach roboczych użytkowników oraz na urządzeniach mobilnych, Wstępna analiza zgłaszanych problemów technicznych i ich...
  • Back office specialist with Italian and English

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    1 dni
    Develop an in-depth knowledge of our client’s platform. Provide high-quality product support for customers, partnering with them to effectively resolve their issues through email, chat, and phone. Communicate thoughtfully to provide answers to questions for both technical and non-technical end...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Kraków    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Customer Care Coordinator with German and English

    Formanway   Warszawa    praca hybrydowa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Responsibilities: Resolving customer queries received via website (DACH region) Making calls to cold leads; Responsibility for sales calls to end users (B2B) Website product support; Managing the CRM system (Salesforce) Delivering a positive customer experience at all times; Supporting Customer Care...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem włoskim i angielskim

    Concentrix   Szczecin    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę / zlecenie  pełny etat   6 000 - 6 500 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    3 dni
    Dogłębne poznanie platformy klienta, Wsparcie klientów (e-mail, czat, telefon), Rozwiązywanie problemów technicznych i nietechnicznych, Diagnoza i zarządzanie reklamacjami, Pomoc w pytaniach marketingowych i sprzedażowych, Dokumentowanie rozwiązań problemów.
  • Specjalista ds. IT

    Kronospan Polska Sp. z o.o.   Szczecinek    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    5 dni
    Zakres obowiązków: Obsługa systemu Service Desk - rejestrowanie, klasyfikacja i realizacja zgłoszeń; Bezpośrednie i zdalne wsparcie IT użytkowników w zakresie rozwiązywania problemów technicznych związanych z aplikacjami, systemami oraz sprzętem komputerowym; Przeprowadzanie podstawowych...
  • Specjalista / Specjalistka IT

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...
  • Specjalista / Specjalistka IT z j. niemieckim

    Nowy Styl   Jasło    praca stacjonarna   za 2 dni wygasa
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    8 dni
    Twój zakres obowiązków: monitoring zgłoszeń i obsługa incydentów IT; udział w projektach prowadzonych przez Departament Informatyki; praca w systemie ticketowym; zapewnienie prawidłowej i bezawaryjnej pracy infrastruktury IT; zdalne i lokalne wsparcie użytkowników z zakresu oprogramowania...