Najnowsze oferty pracy

  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
  • Members Support Global Specialist (Dutch-speaking)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Agent is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
  • Customer technical support specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...
Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. IT – help desk

HRK S.A.
Pruszków
praca stacjonarna
4018 dni temu
HRK jest jedną z największych i najbardziej doświadczonych polskich organizacji doradczych z obszaru zarządzania kapitałem ludzkim. Dostarczamy naszym klientom rozwiązania potrzebne na każdym etapie cyklu życia pracownika w organizacji – od rekrutacji i employer brandingu, poprzez ocenę i rozwój pracowników, obsługę kadr i płac, aż po outplacement. Istniejemy od 2000 roku i działamy w oparciu o zespoły dedykowane do obsługi poszczególnych branż i sektorów rynkowych oraz oddziały regionalne.
Zespół HRK ICT dostarcza najwyższej jakości usługi w zakresie rekrutacji stałych oraz outsourcingu kompetencyjnego IT. Pracujemy na zlecenie firm informatycznych i telekomunikacyjnych oraz działów ICT w pozostałych sektorach gospodarki. Współpracujemy z doświadczonymi kandydatami o specjalistycznej wiedzy i umiejętnościach, którym doradzamy w wyborze dalszej ścieżki kariery oraz prezentujemy najciekawsze oferty z rynku pracy.

 

Naszym Klientem jest miedzynarodowa firma produkcyjna, gdzie do działu IT poszukujemy osoby na stanowisko:

Specjalista ds. IT- Help Desk
Miejsce pracy: Pruszków

 
Wymagania:
 
  • Wykształcenie wyższe kierunkowe;
  • Znajomość systemów sieciowych LAN/WAN; sprzętu komputerowego i telekomunikacyjnego; oprogramowania; systemów zarządzania przemysłem;
  • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego;
  • Mile widziane pierwsze doświadczenie w firmie produkcyjnej, znajomość systemu EDI w przemyśle motoryzacyjnym; ukończone szkolenia z zakresu prowadzenia projektów informatycznych.
 
 
Nasz Klient oferuje:
 
  • Atrakcyjne warunki zatrudnienia;
  • Benefity tj. prywatna opieka medyczna, karta multisport, ubezpiecznie grupowe,

 

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w mojej ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz. 926, ze zm.)
 
 

Podobne oferty

  • Specjalista w Dziale Help Desk

    Trakcja S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    4 dni
    Opis stanowiska Obsługa zgłoszeń przy pomocy dostępnych aplikacji, diagnozowanie i rozwiązywanie problemów użytkowników w zakresie komputerów, urządzeń peryferyjnych oraz oprogramowania; Nadawanie uprawnień dla użytkowników; Instalowanie i konfigurowanie oprogramowania na...
  • Specjalista ds. wsparcia technicznego oprogramowania księgowego

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    Twoje obowiązki: Obsługa klienta w zakresie oprogramowania księgowego (Wapro Fakir, Wapro Kaper) Organizacja i prowadzenie szkoleń oraz webinarów; Informowanie o możliwościach systemów Wapro; Rozwiązywanie problemów technicznych związanych z oprogramowaniem;
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia Aplikacji

    Medicover sp. z o.o.   Warszawa, Al. Jerozolimskie 96    praca zdalna / hybrydowa / stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat  rekrutacja online
    2 dni
    Forma współpracy: umowa o pracę Model pracy: możliwość pracy stacjonarnej, hybrydowej lub 100% zdalnej; Rekrutacja: 100% zdalna; Osoba na tym stanowisku: ​Dostarcza 2 linię wsparcia dla obsługiwanych systemów. Współpracuje z użytkownikami końcowymi systemów i dostawcami...
  • Młodszy Konsultant Helpdesk (Wapro)

    Asseco Business Solutions S.A.   Warszawa    praca stacjonarna
    specjalista junior / mid / asystent  umowa o pracę  pełny etat
    3 dni
    Twoje zadania: Wsparcie klienta w zakresie programów księgowych (Wapro Fakir / Wapro Kaper) Prowadzenie szkoleń i webinarów dla użytkowników; Udzielanie informacji na temat funkcjonalności oraz konfiguracji systemów Wapro; Rozwiązywanie bieżących problemów klientów związanych z oprogramowaniem;
  • Pracownik ds. wsparcia technicznego klienta

    Concentrix   Warszawa    praca hybrydowa   za 2 dni wygasa
    specjalista mid / junior  umowa o pracę  pełny etat   4 770 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Obsługa komunikacji z klientami przez telefon, e-mail, czat oraz media społecznościowe. Zapewnianie informacji o produktach i usługach, przetwarzanie zamówień oraz pomoc w rozwiązywaniu problemów klientów. Udział w szkoleniach produktowych i umiejętnościowych. Utrzymywanie wysokiej...
  • Pracownik działu IT Helpdesk - Specjalista ds. wsparcia IT

    Accent Microcomputers   Gdynia    praca hybrydowa / stacjonarna
    specjalista junior / mid / senior  pełny etat   6 000 - 12 000 zł brutto/mies.  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    14 godz.
    Główne zadania na stanowisku to: Zdalne i bezpośrednie wsparcie IT dla naszych Klientów; Obsługa zgłoszeń dotyczących szeroko rozumianej infrastruktury IT (komputery, drukarki, urządzenia mobilne, pakiet MS Office, systemy poczty elektronicznej) Przygotowanie nowych stanowisk ( sprzęt...
  • Members Support Agent with Dutch

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptun Office)    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat
    16 godz.
    Specifically, you will: Proactively handle farmers' inquiries on a daily basis, ensuring high-quality, accurate, and timely support. Maintain master data. Monitor milk quality results and collaborate with other departments and external partners such as laboratories and logistics teams. Verify...
  • Members Support Global Specialist (Dutch-speaking)

    Arla Global Shared Services Sp. z o.o.   Gdańsk, Wrzeszcz (Neptune Office)    praca hybrydowa
    specjalista junior / mid / senior  umowa o pracę  pełny etat
    1 dni
    About the job: In order to increase the support to our farmer owners (members) dedicated team in Gdansk has been created two years ago. The main responsibilities of the Members Support Agent is to provide timely and effective front-line and operational support to our 8000+ farmer owners in 7...
  • Specjalista ds. technicznego wsparcia klienta z językiem niemieckim

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    2 dni
    Diagnostyka i rozwiązywanie problemów klientów za pośrednictwem telefonu, e-maila i czatu, z naciskiem na zrozumienie i zaspokojenie ich potrzeb. Wsparcie klientów w korzystaniu z kanałów cyfrowych. Identyfikacja i rozwiązywanie problemów technicznych produktów, stosując proaktywne...
  • Customer technical support specialist with German

    Concentrix   Katowice    praca stacjonarna
    specjalista (mid)  umowa o pracę  pełny etat   7 000 zł brutto/mies.  rekrutacja online  aplikuj szybko  aplikuj bez CV
    4 dni
    Your responsibilities: Diagnosing and resolving inbound and outbound calls, emails, and chats with a strong focus on understanding and addressing customer needs. Providing support to customers navigating digital channels. Identifying and troubleshooting product issues, demonstrating a proactive...