Jesteśmy dynamicznie rozwijającą się siecią Centrów Medycznych. Przez 27 lat obecności na rynku osiągnęliśmy pozycję zaufanego partnera wśród swoich Pacjentów. Realizujemy szeroką gamę usług medycznych, począwszy od Podstawowej Opieki Zdrowotnej, poprzez dostęp do prywatnych gabinetów, a skończywszy na wysoko wykwalifikowanych lekarzy - specjalistów. Dużą wagę przykładamy do tego, by zwracające się do naszych lekarzy osoby znalazły nie tylko fachową i skuteczną pomoc medyczną, ale również ciepło, życzliwość i zrozumienie dla swoich obaw i problemów. Corten Medic świadczy usługi medyczne w przychodniach na teranie województwa mazowieckiego, świętokrzyskiego i lubelskiego. Po 27 latach robimy kolejny krok w kierunku postępu i wzrostu, przekształcając się w Corten Dental i Corten Medic -dwie stabilne i nowoczesne marki. W związku z planami dynamicznego rozwoju poszukujemy pracownika na stanowisko:
Zakres Twoich obowiązków:
- Nadzór i kontrola wdrażania procedur wewnętrznych w firmie w ramach Systemu Zarządzania Jakością i procesu. Akredytacji w ochronie zdrowia.
- Nadzór i kontrola aktualności dokumentacji ISO i procesu Akredytacji.
- Organizowanie i ocenianie audytów wewnętrznych.
- Prowadzenie analiz poziomu spełniania standardów. akredytacyjnych w szpitalach, ich nowelizacja i rozwój.
- Udział w wizytach akredytacyjnych w placówkach.
- Przygotowywanie i przeprowadzanie szkoleń pracowników w zakresie Zarządzania Jakością i standardów akredytacyjnych.
- Proponowanie metod poprawy funkcjonowania Systemów Zarządzania Jakością.
- Tworzenie i wdrażanie propozycji nowych rozwiązań dotyczących monitorowania jakości w opiece zdrowotnej.
- Sporządzanie analiz i raportów z Systemu Zarządzania Jakością.
Wymagania:
- Wykształcenie wyższe, kierunki medyczne.
- Znajomość Systemu Zarządzania Jakością i doświadczenie w pracy z ISO.
- Umiejętności analityczne.
- Umiejętności komunikacyjne, pracy w zespole.
- Wiedza o zarządzaniu i administracji.
- Dobra organizacja pracy i umiejętność rozwiązywania problemów.
- Wiedza o Systemach Zarządzania Jakością.
- Biegłość obsługi pakietu MS Office (Word, Excel, Power point).
- Inicjatywa / przedsiębiorczość.
- Znajomość ISO w branży medycznej,
- Posiadanie uprawnień audytora wewnętrznego.
- Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia.
- Samodzielność, ciekawą i pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie.
- Bezpieczeństwo zatrudnienia.
- Możliwość rozwoju w strukturach firmy i pracę w profesjonalnym i przyjaznym zespole, który chętnie dzieli się wiedzą i doświadczeniem.
- Nowoczesne narzędzia pracy.