WÓJT GMINY ŻABIA WOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO
Urzędnicze ds. inwestycji
Miejsce pracy: Żabia Wola
Wymagania niezbędne:
- obywatelstwo polskie,
- wykształcenie:
- wyższe kierunek budownictwo lub inżynieria środowiska,
- średnie i kontynuowane studia (student III lub IV roku z potwierdzeniem z dziekanatu uczelni) na kierunkach: budownictwo lub inżynieria środowiska,
- wiedza na temat wdrażania funduszy strukturalnych w Polsce,
- znajomość przepisów ustaw: Prawo Budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, Prawo Ochrony Środowiska, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
- znajomość obsługi komputera przede wszystkim w zakresie Word i Excel,
- pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
- zgoda na przetwarzanie danych osobowych.
Wymagania dodatkowe:
- doświadczenie przy pracy z projektami Unii Europejskiej w przynajmniej jednym obszarze (przygotowywanie wniosku, realizacja, rozliczenie),
- doświadczenie w pracy w administracji samorządowej, rządowej lub zakładowej na stanowisku o proponowanym zakresie lub podobnym.
- zainteresowanie sprawami lokalnymi,
- umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,
- samodzielność w działaniu,
- umiejętność analitycznego myślenia,
- kreatywność i otwartość na nowe pomysły,
- umiejętność przygotowania jasnych i zwięzłych wypowiedzi na piśmie,
- prawo jazdy kat. B.
Podstawowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku:
- Przygotowanie dokumentacyjne inwestycji gminnych.
- Uczestniczenie w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych.
- Realizacja inwestycji gminnych.
- Prowadzenie odbiorów inwestycji gminnych.
- Prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo Budowlane, dokonywanie przeglądów gwarancyjnych, nadzór nad zrealizowaniem przez wykonawców i dostawców obowiązków wynikających z gwarancji i rękojmi.
- Nadzór nad prowadzeniem budowy, przebudowy, remontów obiektów budowlanych stanowiących własność Gminy.
- Udział w komisjach odbioru częściowego, końcowego i ostatecznego realizowanych inwestycji.
- Kompletowanie, przechowywanie i przekazywanie dokumentacji zarządcom obiektów budowlanych.
- Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
- Realizacja projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych krajowych (WFOŚiGW; NFOŚiGW).
- Współpraca przy sporządzaniu wniosków aplikacyjnych w sprawie pozyskania środków finansowych.
- Współpraca w Referacie z urzędnikami wykonującymi obowiązki z zakresu zamówień publicznych, pozyskiwania środków finansowych oraz gospodarki komunalnej.
- Przygotowywanie projektów długofalowych programów rozwoju Gminy.
- Załatwianie spraw indywidualnych zgodnie z KPA, obsługa interesantów, udzielanie informacji ustnej i pisemnej.
Warunki pracy
- praca na stanowisku obok pracy biurowej obejmuje okresowe prace w terenie w różnych warunkach atmosferycznych, w różnych porach roku, związane z realizacją i kontrolowaniem realizowanych inwestycji (kanalizacyjnych, wodociągowych, oczyszczalni ścieków i kubaturowych).
- praca wykonywana jest okresowo w pozycji stojącej i wymagającej sprawności ruchowej do pieszego przemieszczania się (kontrola w terenie realizowanych inwestycji),
- praca wymagająca predyspozycji umożliwiających bezproblemowy kontakt i porozumiewanie się z innymi osobami oraz udzielanie informacji i wyjaśnień,
- praca przy obsłudze komputera powyżej czterech godzin dziennie,
- załatwianie spraw w ramach delegacji służbowych w innych urzędach i instytucjach w związku z obsługą procesu inwestycyjnego własnym samochodem wykorzystywanym do celów służbowych.
- siedziba Referatu usytuowana jest na pierwszym piętrze budynku, obecnie nieprzystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych.
W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.
Wymagane dokumenty:
- list motywacyjny,
- curriculum vitae (życiorys),
- kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
- kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje i staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
- oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
- oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
- oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
- oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
- oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
- inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia).