Najnowsze oferty pracy

Zobacz więcej ofert pracy

Specjalista ds. Inwestycji

Gmina Żabia Wola
mazowieckie, Żabia Wola
praca stacjonarna
4441 dni temu


WÓJT GMINY ŻABIA WOLA
OGŁASZA NABÓR NA WOLNE STANOWISKO


Urzędnicze ds. inwestycji

Miejsce pracy: Żabia Wola

Wymagania niezbędne:

  • obywatelstwo polskie,
  • wykształcenie:
    • wyższe kierunek budownictwo lub inżynieria środowiska,
    • średnie i kontynuowane studia (student III lub IV roku z potwierdzeniem z dziekanatu uczelni) na kierunkach: budownictwo lub inżynieria środowiska,
  • wiedza na temat wdrażania funduszy strukturalnych w Polsce,
  • znajomość przepisów ustaw: Prawo Budowlane, Prawo Zamówień Publicznych, Prawo Ochrony Środowiska, Kodeks Postępowania Administracyjnego,
  • znajomość obsługi komputera przede wszystkim w zakresie Word i Excel,
  • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na stanowisku urzędniczym,
  • zgoda na przetwarzanie danych osobowych.

Wymagania dodatkowe:

  • doświadczenie przy pracy z projektami Unii Europejskiej w przynajmniej jednym obszarze (przygotowywanie wniosku, realizacja, rozliczenie),
  • doświadczenie w pracy w administracji samorządowej, rządowej lub zakładowej na stanowisku o proponowanym zakresie lub podobnym.
  • zainteresowanie sprawami lokalnymi,
  • umiejętność pracy w stresie i pod presją czasu,
  • samodzielność w działaniu,
  • umiejętność analitycznego myślenia,
  • kreatywność i otwartość na nowe pomysły,
  • umiejętność przygotowania jasnych i zwięzłych wypowiedzi na piśmie,
  • prawo jazdy kat. B.

Podstawowy zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Przygotowanie dokumentacyjne inwestycji gminnych.
  • Uczestniczenie w przygotowaniu i realizacji postępowań w trybie zamówień publicznych.
  • Realizacja inwestycji gminnych.
  • Prowadzenie odbiorów inwestycji gminnych.
  • Prowadzenie spraw wynikających z ustawy Prawo Budowlane, dokonywanie przeglądów gwarancyjnych, nadzór nad zrealizowaniem przez wykonawców i dostawców obowiązków wynikających z gwarancji i rękojmi.
  • Nadzór nad prowadzeniem budowy, przebudowy, remontów obiektów budowlanych stanowiących własność Gminy.
  • Udział w komisjach odbioru częściowego, końcowego i ostatecznego realizowanych inwestycji.
  • Kompletowanie, przechowywanie i przekazywanie dokumentacji zarządcom obiektów budowlanych.
  • Realizacja projektów współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej.
  • Realizacja projektów współfinansowanych ze środków zewnętrznych krajowych (WFOŚiGW; NFOŚiGW).
  • Współpraca przy sporządzaniu wniosków aplikacyjnych w sprawie pozyskania środków finansowych.
  • Współpraca w Referacie z urzędnikami wykonującymi obowiązki z zakresu zamówień publicznych, pozyskiwania środków finansowych oraz gospodarki komunalnej.
  • Przygotowywanie projektów długofalowych programów rozwoju Gminy.
  • Załatwianie spraw indywidualnych zgodnie z KPA, obsługa interesantów, udzielanie informacji ustnej i pisemnej.

Warunki pracy

  • praca na stanowisku obok pracy biurowej obejmuje okresowe prace w terenie w różnych warunkach atmosferycznych, w różnych porach roku, związane z realizacją i kontrolowaniem realizowanych inwestycji (kanalizacyjnych, wodociągowych, oczyszczalni ścieków i kubaturowych).
  • praca wykonywana jest okresowo w pozycji stojącej i wymagającej sprawności ruchowej do pieszego przemieszczania się (kontrola w terenie realizowanych inwestycji),
  • praca wymagająca predyspozycji umożliwiających bezproblemowy kontakt i porozumiewanie się z innymi osobami oraz udzielanie informacji i wyjaśnień,
  • praca przy obsłudze komputera powyżej czterech godzin dziennie,
  • załatwianie spraw w ramach delegacji służbowych w innych urzędach i instytucjach w związku z obsługą procesu inwestycyjnego własnym samochodem wykorzystywanym do celów służbowych.
  • siedziba Referatu usytuowana jest na pierwszym piętrze budynku, obecnie nieprzystosowanego do obsługi osób niepełnosprawnych.

W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej
i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych jest niższy niż 6%.

Wymagane dokumenty:

  • list motywacyjny,
  • curriculum vitae (życiorys),
  • kwestionariusz osobowy, wg wzoru dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie,
  • kopie dokumentów potwierdzających posiadane wykształcenie oraz kwalifikacje i staż pracy potwierdzony świadectwem pracy lub zaświadczeniem o zatrudnieniu, potwierdzone za zgodność z oryginałem przez kandydata,
  • oświadczenie kandydata o braku przeciwwskazań zdrowotnych do zajmowanego stanowiska, w przypadku gdy kandydatem jest osoba niepełnosprawna – kopie dokumentów potwierdzających niepełnosprawność,
  • oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych,
  • oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych,
  • oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
  • oświadczenie kandydata, że w przypadku wyboru jego oferty zobowiązuje się nie pozostawać w innym stosunku pracy, który uniemożliwiłby mu wykonywanie obowiązków w wymiarze jednego etatu,
  • inne dokumenty o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach (kursy, szkolenia).
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 o Ochronie Danych Osobowych (DZ.U. nr 133, poz. 883)