PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.
Poszukujemy osób na stanowisko:
Opis stanowiska
Osoba na powyższym stanowisku odpowiedzialna będzie za realizację projektu pod względem techniczno-handlowym oraz wspomaganie działań dyrektora projektu i kierownika kontraktu w ramach projektu inwestycyjnego, zgodnie z przyjętymi założeniami.
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- prowadzenie spraw związanych z monitorowaniem realizacji projektu w zakresie postępu prac w celu zgodności prowadzonych działań z harmonogramem i warunkami umów,
- udział w opracowaniu dokumentacji przetargowej, m.in. OPZ, PFU SIWZ,
- udział w pozyskiwaniu decyzji administracyjnych niezbędnych dla realizacji kontraktu,
- opracowywanie projektów uchwał i wniosków dotyczących projektu w celu uzyskania niezbędnych decyzji organów Spółki, umożliwiających realizację projektu,
- udział w sporządzaniu harmonogramów rzeczowo - finansowych kontraktu niezbędnych dla przyjęcia planu realizacji projektu inwestycyjnego,
- udział w weryfikowaniu zakresu rzeczowo - finansowego kontraktu,
- udział w uzgadnianiu dokumentów (w tym faktur) dotyczących płatności dla Wykonawcy i Inżyniera w celu ich weryfikacji i ustalenia kwalifikowalności kosztów,
- udział w planowaniu zamknięć torowych w aspekcie zakładanych harmonogramów robót dla opracowywanego rozkładu jazdy uwzględniającego planowane roboty,
- udział w opiniowaniu dokumentacji projektowej i wykonawczej,
- gromadzenie, rejestrowanie i prowadzenie dokumentacji projektu we wszystkich fazach jego wdrażania.
Wymagane kwalifikacje:
- wykształcenie co najmniej średnie techniczne (mile widziane wyższe techniczne w specjalnościach: budownictwo, transport kolejowy lub pokrewne),
- minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 1 rok na stanowiskach związanych z przygotowaniem i realizacją projektów inwestycyjnych,
- znajomość pakietu MS Office w tym MS Project w stopniu co najmniej średnio zaawansowanym (mile widziana znajomość AutoCAD),
- sumienność i zaangażowanie w zakresie wykonywanych obowiązków, gotowość do uczenia się, komunikatywność.
Mile widziane kwalifikacje:
- uprawnienie budowlane,
- znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej podstawowym,
- wiedza i doświadczenie z zakresu GSM lub sterowania ruchem kolejowym,
- znajomość prawa budowlanego, warunków kontraktowych FIDIC i ustawy prawo zamówień publicznych.
Oferujemy:
- pełną wyzwań pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
- szeroki wachlarz świadczeń socjalnych.
Poznaj
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A
PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. są zarządcą narodowej sieci kolejowej. Udostępniamy drogi kolejowe przewoźnikom pasażerskim i towarowym, budujemy, modernizujemy i utrzymujemy tory oraz całą infrastrukturę kolejową z myślą o wygodzie i bezpieczeństwie ruchu kolejowego. Tworzymy rozkłady jazdy i prowadzimy ruch pociągów.